Cantece de 8 Martie

Eu sunt numai un copilas

1. Eu sunt numai un copilas                     ziua-mamei24

Dragut si mititel

Zburd vesel ca un fluturas

Nu obosesc de fel

2.  Pe Dumnezeu eu Il iubesc

Cu drag eu cant mereu

Cand voi fi mare il slujesc

Cu tot sufletul meu

3. De ziua mamei vreau sa-i spun

Cat o iubesc de mult

Domnul sa fie langa ea

Si eu sa o ascult

Ce draga-mi este mama

1.Ce draga-mi este mama

Cand ma gandesc la ea

/: Pe bratul ei la pieptul ei

Usor ma legana:/

2. Bunica mea-i batrana

Cu parul inalbit

/: Dar si asa, povete-mi da

Pe Domnul sa ascult :/

3. Dar cand voi creste mare

Si departat de ea

/: La Domnul eu ma voi ruga

Sa fie langa ea :/

________________________

Daca reusesc sa inregistrez duminica la bise, cand repeta copiii, o sa aveti si “linia melodica”  :D

7 thoughts on “Cantece de 8 Martie

  1. uraaaaaaaaaaaa le stiu!
    le stiu de la scoala, le-am invatat in clasa I si a II-a.
    nu pot sa cred ca inca mai stiu melodiile
    daca am timp, vineri, ma inregistrez cu microfonul de la calculator si va trimit.

  2. Pingback: 5 postări în Top 100 WP (26.02.2009) « România Evanghelică

  3. Aleluia! inseamna “Laudat sa fie Domnul!” … cand am spus mai devreme aleluia eram bucuroasa ca in sfarsit stie cineva linia melodica. Esti libera sa canti cum vrei. Mesajul cantecelor este destul de clar.

  4. Pingback: 12 postări în Top 100 WP (09.03.2009) « România Evanghelică

Comentariile nu sunt permise.