La multi ani si mie! :)

Photobucket*Crystynyca

 

18 gânduri despre „La multi ani si mie! :)

  1. ” La multi ani Crysty!”🙂

    Pt.tine, special, un verset :
    ” Nadajduieste in Domnul,pazeste calea Lui si El te va inalta .”
    ( Ps.37:34 )
    Fii binecuvantata!

    Pentru astazi :
    ” …imbracati-va cu o inima plina de indurare, cu bunatate, cu smerenie, cu blandete, cu indelunga rabdare. Ingaduiti-va unii pe alti, si, daca unul are pricina sa se planga de altul, iertati-va. Cum v-a iertat Hristos, asa iertati-va si voi.”
    ( Coloseni 3:12-13)

    O zi buna!

  2. la multi ani si de la turci, cristina!!!

    ma bucur ca Dl ne-a facut surori si pt ca am avut de invatat multe lucruri frumoase de la tine.

    ma rog Domnului sa iti dea biruinta in orice incercare si sa nu te lasi biruita de nici un rau. „Domnul sa-ti fie desfatarea si El iti va da tot ce=ti doreste inima.”

    te iubim!

  3. Buna draga mea! La multi ani si din partea mea!!! Nu am avut de unde sa intru pana acum. In minte imi staruie mesajul acesta pentru tine. Bergenbier, prietenii stiu de ce!!!
    La multi ani, frumoaso!!! Acum nu ma omori!!!

  4. 😀😀😀 Nebuna esti, fata!
    Bergenbier mi-aduce aminte de studentie… Gina trebuia sa joace intr-o sceneta, intr-o evanghelizare, in care personajul ei canta: „Banii vorbesc-banii vorbesc!” Mai rau e ca eu aveam in cap: „Traiasca berea!” Amandoua ne umflam de ras ca nu scapam de refrenele astea!😀😀😀 Asa si tu acum!
    Multumesc de urare! Sa te anunt cand te omor?😉

Lasă un răspuns

