La multi ani, Flory!

*Crystynyca

11 gânduri despre „La multi ani, Flory!

  1. ” La multi ani, Flori!” Sa fii binecuvantata tu si toti cei dragi tie.Multa putere si sanatate!
    Sa implineasca Domnul pt. tine versetele acestea:
    ” Vei fi intarita prin neprihanire. Izgoneste nelinistea, caci n-ai nimic de temut, si spaima, caci nu se va apropia de tine!”( isaia 54)

  2. Am uitat sa va spun ca felicitarea este facuta de Crystynyca, cu mult inainte de a naste.🙂 Era cat pe ce sa uit sa o pun. Sunt foarte obosita, am dormit f putin noaptea trecuta. Mihaita a facut laringita cu tot tacamul. Sper sa nu racesc si eu ca ma simt epuizata.
    Crisbodo, multumesc pentru aparat. De dimineata i-am facut prima doza de aerosoli pt ca aseara am constatat ca majoritatea medicamentelor erau expirate… inclusiv serul fiziologic! Daca n-am mai patit-o de mult, nu le-am mai folosit…

  3. multumesc mult pentru urari fetele, nu am apucat sa intru pana acum , m a sunat cristinica din spital sa mi spuna ca mi a pregatit ceva:) si trebuie sa intru neaparat sa vad🙂
    Domnul sa va binecuvinteze pe fiecare cu multa sanatate si la copilasi.
    cristinica , nici nu mai stiu stiu de cand e poza asta , nici tortul-cred ca de tine e facut:) te asteptam maine acasa sanatoase.
    noapte buna

Lasă un răspuns

