Fara… baterie

Am momente cand brusc si dintr-o data🙂 mi se face rau. Daca nu ma intind in pat… mi se taie firul.🙂 Nici astazi nu a fost o exceptie. M-am asezat pe canapea, nemiscata si cu ochii inchisi. Mihaita m-a vazut si m-a intrebat:

– De ce stai asa, mami? Ca sa nu il trezesti pe bebe?

– Nu, Mihai. Nu ma simt bine.

– Ah, ai ramas fara energie?

– Da, cam asa.

– Spune „cheeeeeese”, mi se adreseaza, incercand sa-mi faca o fotografie. Ce are, mai, aparatul asta de nu merge?

– Cred ca a ramas fara baterie.

– Aaaaaaa, aparatul asta e la fel de obosit ca si tine, mami!🙂

4 gânduri despre „Fara… baterie

  1. 😀😀😀😀😀😀, ce am mai ras……………..deci si tie si aparatului trebuie sa va aducem niste bateriiiii, duracell😀😀 :D:😀😀😀

Lasă un răspuns

