La multi ani, Iulia!

Photobucket

*Crystynyca

8 gânduri despre „La multi ani, Iulia!

  1. La multi ani Iulia! Domnul sa te binecuvinteze pe tine si familia ta. Sa-ti umple viata cu bucurii si fericire. Esti speciala si te apreciez pentru tot ceea ce faci.

  2. La multi ani draga! Imi pare rau ca nu ti-am scris de ieri, dar nu mai am memorie deloc, uit mereu ce vreau si tb sa fac.Ma bucur ca te-am revazut, si sper sa ne mai intalnim!!!
    Domnul sa fie partea ta de mostenire!!!

  3. ” La multi ani, Iulia!”
    Am tot incercat sa dau de tine ieri, dar cred ca nu raspunzi la nr. straine🙂 ( eu sunam de la Daniel )

    Ma alatur Tabitei( daca imi este permis) :)in urare si nadajduiesc ca ne vom vedea curand .
    Te pup!

Lasă un răspuns

