La multi ani, Ana!

*Crystynyca

18 gânduri despre „La multi ani, Ana!

  1. LA MULTI ANI!!Iti doresc ca Dumnezeu sa te calauzeasca in tot ceea ce faci,sa-ti dea multa sanatate si multe binecuvantari peste intreaga familie.

  2. Irina, tu nu vei fi sa papi tort de ziua lui David, sic🙂 Face duminik, din cate stiam eu. Cu copilasii.

    Aha, Andra tu raspunzi doar cand te intreaba Flori cate ceva. 🙂🙂 Nu mai ai timp ca esti in pregatiri pt. duminik, daca aveti musafiri🙂🙂

  3. Flori, nu fi trista pt. programul cu copiii. Stai linistita ca va fi Daniel si canta cu orga si ma gandeam sa o pun pe Ana sa-l invete un cantecel pe David, eu cu Matias, mai o luam si pe Rebeca si se vor auzi multe voci de copilasi, asa ca….va fi ok🙂🙂🙂

    Celelalte fete cum mai sunteti? Stie cineva de Claudia?

  4. Multumeeeeeeeeeeeeeeesc!!!!
    Multumesc mult fetelor!
    Duminica, după programul copiilor va astept la o felie de tort de ziua lui David. Irina iti duc la pachet în Alexandria ca venim si noi a doua zi de Paşti.

  5. wow andra, ce bn de tine, de cand n-am ami dormit si eu asa de mult…Denisa doarme mai bn in ultimult timp, insa parca are ceas, se trezeste in fiecare dim la 8 in perioada asta.

  6. Azi a fost ceva neobisnuit pentru David. El se trezeste de obicei la 8, cand pleaca Ruben.

    Cristinica multumesc pentru felicitare. Este foarte frumoasa.
    Sa stii ca nu am gasit botosei albi😦
    Aveau doar maro.

  7. La multi ani, Ana!!! Dumnezeu sa te binecuvanteze! Sa ramai neschimbata🙂
    Imi cer mii de scuze!!! Abia acum am deschis calculatorul, ieri n-am avut timp, azi asa printre picaturi🙂
    TE PUP DULCEEE!!!!

Lasă un răspuns

