Invitatie baby shower

* Claudia

10 gânduri despre „Invitatie baby shower

  1. Felicitari Cristina, Domnul sa o binecuvanteze pe Miruna si sa avem un timp frumos sambata, sper sa ajung si eu. Daca nu intervine nimic, sunt prezenta.va puuup

  2. Aoleu, Miha! Doamne fereste!🙂 Clau e vinovata, ea si-a imaginat cam cum ar fi…😀 Multumesc, Clau!
    Cristinico, te astept,te apuci de vreun tort sau ce-mi sugerezi tu mie aici?😀😀😀
    Irina, nu e sambata asta, da? e pe 14 mai! ne rugam sa fim bine pana atunci.

  3. Madam Cucu, sa traiesti vesnic!🙂 A fost tare bun tortul tau si mai mult de atat apreciez gestul.
    Multumesc mult celor care au fost alaturi de mine ieri. Inseamna mult pentru mine.🙂
    Clau, multumesc mult pentru tot! M-ai facut praf cu testele alea, dar te iert!😀😀😀 Nu mi-as fi batut capul sa traduc, ba sa mai fac si diagrama aia sa se potriveasca in romana!
    Am dormit astazi pana la 11.30!!! atat am muncit la testele alea!😀😀😀

Lasă un răspuns

