La multi ani, Andreea!

*Crystynyca

12 gânduri despre „La multi ani, Andreea!

  1. La multi ani, Andreea!!! Sa cresti mare, sanatoasa si frumoasa!!! Dumnezeu sa te binecuvanteze, alaturi de frumoasa ta familie!!!
    Tabita, sa-i faci fetitei asigurare de viata la ING🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀 vezi ca au promotii😀😀😀😀😀😀

  2. La multi ani Andreea! Domnul sa te binecuvinteze si sa te pazeasca. Sa faca din tine o fica a lui, sa-L servesti pe El si sa fi o bucurie pentru familia ta.

  3. tabita , mi a povesti crystyna ca iar ti a „facut o”😀😀😀
    eu i am spus ca nu cred ca o sa mai tina , ca o sa te prinzi 🙂 dar nu mi a ascultat sfatul🙂 se pare ca stie ca e prea tare 🙂 nu se prinde nimeni! oare lucreaza la „plasa de stele ”🙂🙂

  4. multumim, fetelor! sa ne traiasca si sa fie pocaita ca sa mergem cu totii in cer. sa va traiasca si voua piticeii si sa va bucurati de ei pin’ la adinci batrineti.

  5. cristinico,

    ti=o coc eu.😀
    adevarul este ca mi=ai facut ziua! am ris mult timp dup’aia. se uita si andrei mirat la mine cit de repede am trecut de la nervi si indignare la atita ris😀😀😀 esti tare, tare simpatica!!!

  6. tabita, eu am ras doua zile🙂🙂 ma apuca rasul din senin🙂🙂 ii spuneam lui cristi, ca poate intr-o zi te suna cineva si-o sa iei acea persoana la misto spunandu-i „hai las-o balta cristinica!”🙂🙂🙂🙂 asa ca atentie maxima!!!
    imi pare rau ca n-am stat de vorba si cu andrei, dar nu mai puteam de ras🙂🙂🙂

Lasă un răspuns

