La multi ani, Sara!

* Crystynica

14 gânduri despre „La multi ani, Sara!

  1. Ce peripetii am avut sambata!Saracu,Marius !Sara o vedea pe Eliza ca se tine de nas si zicea ca se tine si ea …dar isi prindea doar varful nasului.Chiar mi-a parut rau ca nu am reusit sa ajungem.Vreau la munte!!!!!!!!!Ne-am copt de cald!

  2. merci, merci pt urari! va multumeste si ea!

    dar, madam cucu, nu se iau in consideratie urarile colective, decit daca sint din aceeasi familie🙂

  3. La multi ani, Sara si de la noi! Domnul sa te binecuvinteze si sa te pazeaza in toate caile tale! Sa ti dea ce ti doreste inima!Sa cresti mare si frumoasa ca si pana acum!Iti doresc o viata plina de bucurii!
    deci tabita,tot cadea netul si dec pregateam masa cand se tot chinuia madam cucu, si de aceea am semnat in grup.Restul grupului acum dorm. :):)🙂

  4. La multi ani Sara! Domnul sa se indure de tine si rauri de binecuvantari sa curga peste tine. Esti o fetita speciala si felicitari mamicei tale cum te-a crescut. Domnul sa-ti binecuvinteze intreaga familie.

  5. multumim! wow! ce compliment frumos mi=ai facut, sora dana…🙂
    inca mai e loc de educatie…numai eu si andrei stim unde, cind, cit😀 dar nu zicem la nimeni.

Lasă un răspuns

