August 2011


120 de gânduri despre „August 2011

  1. am fost certata rau de floricica!🙂 ca am scris ceva de genul ” eu nu pot merge la claudia, duceti-va voi” nu m-am gandit ca toate avem copilasi.
    la Real au promotie, ghiozdan+rechizite scolare cu 40lei.

  2. Medicii spun ca sunt ultimele clipe ale lui Matei . Dumnezeu poate totul, insa, daca Domnul a hotarat sa-l ia inapoi, este spre binele lui. Noua ne ramane datoria de a ne ruga pt. pacea parintilor. Sa ne rugam ca El sa aline suferinta si sa nu-si piarda credinta !
    Nebanuite, neintelese sunt caile Domnului!

  3. Asa este,Dumnezeu stie mai bine decat noi,gandurile noaste nu se pot compara cu gandurile lui Dumnezeu,tocmai citeam despre ce s-a intamplat cu primul copil al lui David si Batseba si acolo explica asa:

    „Imagineaza-ti un pastor care isi pastoreste turma spre pasuni mai verzi.Calatoria necesita traversarea unei ape.Oile se uita la el,paralizate de teama.Asa ca pastorul ia un miel,il trece apa si il aseaza pe malul celalalt.La inceput parintii lui sunt suparati,dar in final isi inving teama si sunt dispusi sa-l urmeze pe pastor prin ape spre o „reuniune glorioasa”pe cealalta parte.Gandeste-te:cand ceea ce pretuiesti cel mai mult se afla in lumea de apoi,placerea fata de lumea aceasta se diminueaza in fiecare zi.”

  4. Azi am fost la spital la Claudia, l-am vazut si pe Matei.N-am rezistat decat cateva secunde sa ma uit la el😦 era monitorizat la aparate😦 a fost o imagine sfasietoare!!! 😦😦 am iesit repede afara plangand, incercand sa ma stapanesc sa nu ma vada Marius. Marius este distrus!!! Rugati-va pt. el!!! Maine este ziua lui de nastere. Mi-a zis ca daca moare maine … Sa ne rugam ca D-zeu sa nu ingaduie sa se stinga maine Matei! Si Claudia este distrusa! Sa nu va suparati pe ea daca nu va raspunde la telefon! Si inca o mare rugaminte cand va intalniti cu Claudia, nu discutati nimic in fata Sarei!
    Dumnezeu sa le mangaie inimile frante si sa-i intareasca!!! Amin!

  5. Buna Andra. De mult nu te-am mai vazut cu ceva stiri pe-aici🙂 Inca nu stim ca dr. a fost in concediu. Maine ar trebui sa merg la control si sa vedem ce-o fi. Noi credem ca e baietel, dar Domnul e plin de surprize, asa ca nu se stie. Voi cum mai sunteti?

  6. Buna Cristina,noi suntem foarte bine,chiar nu am de ce sa ma plang,in ultimul timp am vazut cum Dumnezeu a lucrat de frumos in viata noastra,ne-am rugat ca Silviu sa ajunga in Elvetia si la momentul potrivit Dumnezeu ne-a ascultat rugaciunea si totul s-a rezolvat de pe-o zi pe alta,si m-am mai rugat ca sa ma fereasca de ingrijorari,adica i-am dat ingrijorarile de zi cu zi Domnului Isus si vreau sa spun ca simt o pace si un sentiment placut asupra mea cum nu am mai simtit niciodata!E atat de placut cand te afli in prezenta lui Dumnezeu!Iti doresc sa ai o sarcina usoara si sa fie un copilas sanatos.Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toate mamicile!Va pup.

  7. andra, ma bucur pentru tine, pentru ca ai pace si esti fericita , te pup:)Domnul sa fie cu tine cat nu e silviu aici si cu el acolo si sa va tina dragostea unita !

  8. Buna dimineata, fetelor!!!
    Aseara, n-am avut ce face si-am baut pepsi🙂 concluzia: n-am putut sa dorm🙂 asa ca acum sunt chiauna🙂 si cum nu este destul, m-am pricopsit si cu un ulcior la ochiul stang🙂 il tratez si vad ca este bine, sper sa imi revin! O sa ma duc la doctorul meu de familie, sa-mi fac ASLO, sa vad ce microb am. Simt ca din timpul sarcinii ceva nu este in regula, am devenit sensibila, tot fac infectii … Trebuie s-o rezolv!

    M-am uitat pe filmuletul Claudiei postat pe FB, acum am observat cat de bine Matei semana cu Marius!!! D-zeu sa le mangaie sufletele indurerate si sa-i ajute sa treaca peste aceasta pierdere mare! Cum a zis si Dana, in cazul lui Matei, D-zeu a avut nevoie de un ingeras!

  9. Am venit de la medic. Bebe e bine, are 260gr si e foarte energic. Dr. spune ca 90% este fetita, insa mai asteptam 2 sapt sa vedem ecografia de 21 sapt. Daniel e foarte fericit ca va semana cu el, cica🙂 Parca Matias nu seamana mai mult cu el🙂 Asa cum am zis, Domnul e plin de surprize ! Faza e ca nu ne asteptam la fetita pentru ca nu avem hainute decat de baietel, dar…fie🙂🙂
    Sanatate fetelor!

  10. Crisbodo, din cate iimi aduc eu aminte,cand am fost la Raul Sadului, mi-ai zis ca Daniel isi doreste o fetita. Cred ca este tare fericit acum! Cat despre hainute nu-ti fa griji, se rezolva! 🙂🙂🙂🙂 ai de la Beatrice si Miruna🙂🙂🙂🙂🙂

  11. Da,asa este dar eu am dat hainutele micute,acum mai am doar de la un anisor incolo….dar bine ca mai primeste ea si la babyshower si se rezolva,nu-ti fa griji Crisbodo ca o sa ai la hainute…

  12. 🙂 sa-ti aduc duminica niste hainute?😀 glumesc!
    am hainute care au ramas mici de Miruna, sa vad de la cine le am si ce pot sa imprumut si ti le trimit. Fetita ta o sa se nasca iarna, deci are nev de hainute grosute, cu maneci lungi si chiar am cateva noi, Miruna nu le-a purtat.

  13. Pai da mai Crystynyca ca eu am avut doar de baiat si de, acum n-oi imbraca-o in albastru . Si faza e ca se naste iarna, deci am nevoie de lucrusoare groase si de la Mati nu am ca el s-a nascut primavara. Ei, asta e. Om vedea. De fapt nici la Matias nu aveam nimic si Domnul mi-a pregatit tot ce era nevoie.
    Numele il stim deja, dar stai sa vedem daca e 100% fetita. Am pregatit numele inainte sa se nasca Mati si ne gandeam daca o sa-l folosim vreodata🙂🙂
    Daniel deja zice ca va semana cu el, ca va fi cu ochii verzi si cu parul ondulat….E foarte fericit.

  14. Fetelor, rugati-va si pt. Raheluta Sorinei ca are niste probleme cu sanatatea. Se pare ca ar fi un chist la gat si necesita mai multe investigatii. De fapt , maine vor face o analiza care sa le puna un diagnostic si sa vada ce trebuie facut in continuare.

  15. cristina , cum e miruna azi?
    ne rugam pt raheluta, mititica de ea , am vb cu sorina si a spus ca azi face niste anlalize si crede ca trebuie sa o opereze in gat.Domnul cu ea!
    azi este vineri – pt cine a mai uitat🙂 Domnul sa ne binecuvinteze familile noastre!

  16. mi s a stricat calc la servici , trebuie sa l trimit la sibiu, lucrez foarte greu fara el😦 si nici nu apare pe mamicile poza, ca nu stiu pe dinafara , numele si parola🙂🙂

  17. Buna fetelor! Miruna nu a mai facut temperatura nici ieri si nici astazi. Sper sa nu mai faca. Nu stiu de la ce a fost. Marti, dc totul e bine pana atunci, mergem la pediatra poate facem ceva analize.
    Eu am fost la dr astazi pt controlul de la 6 saptamani si sunt bine. Am fost si pt indemnizatie sa ma interesez de ce acte am nevoie. Va trebui sa rezolvam si asta.
    Va pup si multa sanatate!

  18. Ti-a zis d-na dr. Echim ca si-a schimbat numele?🙂 Cred ca a divortat, nu?🙂🙂
    E bine ca sunteti ok.

    Tabita, Ana, ce mai faceti? Nu mai scrieti nimic?

  19. cristina , ce bine ca nu a facut mai multe zile temperatura, ne rugam pt rahela azi,Domnul sa binecuvinteze doctorii !
    noi am fost la mare in weekend- eu cu cristina, a fost foarte frumos🙂

  20. Bună fetelor!
    Noi tot în plimbări o ţinem🙂
    Ne-am intors de la nunta de la Simi si plecam sambata la alta nunta la Câmpulung.

    Felicitari Crisbodo! Cred ca Daniel e foarte fericit🙂
    Andra, cum e singurica? Ce face Rebeca?
    Cristy eu i-am dat Bonnisan lui David si il linistea imediat. Poate o linisteste si pe Miruna.
    Noi vom fi plecati duminica si doream sa iti urez multe binecuvantari Mirunei. Dumnezeu sa o creasca mare si sa o faca o binecuvantare pentru voi. Imi pare rau ca nu voi fi duminica sa o vad😦

    Salutari tuturor!

  21. Rugati-va pt. Rahela si Sorina. Rahela a fost operata si e la terapie intensiva pana maine. Sorinei nu ii dau voie sa stea cu ea si e foarte necajita. Are voie doar la orele de vizita de la 15 la 17, in rest sta in salon , singura si este ingrijorata cu privire la rezultatul biopsiei. Cam in 2 saptamani se da acest rezultat, deci…haideti sa ne rugam ca Domnul sa faca ca totul sa fie bine si pt. Rahela.

    Cam plimbarete fetelor !🙂

  22. A, si pt. noi sa va rugati. Azi am fost cu Mati la spital ca a vomitat toata dimineata, tot ce manca. Madicul l-a consultat si a zis ca nu are semne de boala, insa trebuie sa fim atenti la ce mananca, sa dezinfectam jucariile si atentie la tot ce baga in gurita. Jucariile le tot spal, dar…cine stie de la ce-o fi. Acum a mancat laptic si e ok. Speram sa fim si noi bine in continuare.

    Sanatate tuturor!

    Miha, tu te-ai intors din vacanta?

  23. ne rugam pt Rahela si Sorina. Domnul sa fie cu ele, sa le intareasca, sa treaca cu bine si peste incercarea asta!

    Multumim pt urari, Ana. la noi nu merge cu Bonnisan, am inceput sa-i dau Protectis de cateva zile si e o imbunatatire.

    am fost la dr si noi astazi. dr. a vrut sa o vada pe Miruna sa fie sigura ca e bine si slava Domnului! e f bine. a mai luat 400gr in 10 zile.

  24. Ne rugam pentru Sorina si Raheluta, Dommul sa se atinga de amandoua, pe Rahela sa o faca bine si pe Sorina sa-i de-a putere sa lupte in continuare.
    Crisbodo se mai intampla sa vomnite cateodata, si eu am patit cu Oti cand era mai mic. Mi-a vomitat jumatate de zi, am fost cu el la medic si ia facut metroclopramid, si dupa aceea nu a mai avut nimic. Pe de alta parte trebuie sa-si formeze si sitemul iminitar, daca tot stam dupa ei sa-i dezinfectam, cand vor merge la gradi si mai apoi la scoala cine o sa le mai dezinfecteze lucrurile cu care intra in contact?
    Crysty ma bucur de Miruna ca este sanatoasa si ia totul in serios, nu se incurca ( ma refer la mancat), sa inteleg ca duminica este binecuvantarea?
    Flory te-am sunat duminica, dar se pare ca erai ocupata cu bronzatul. Ce tari fetele astea, au plecat singurele la mare. Daca stiam veneam si eu cu voi.
    O saptamana binecuvantata sa aveti!

  25. multa sanatate crisbodo,cum a spus si dana se mai intampla, si eu am patit cu denisa , nu am ajuns la doctor ,sunam si tot asa imi spunea sa i dau cateva picaturi de metroclopramid, ii trece imediat, si niste saruri minerare de la farmacie – foarte bine ii face. si acum cand a crescut la fel.
    dana nu l am auzit , da poate eram ocupata cu bronzul sau balaceala-cred ca a mai umblat denisa si nu am mai aparut – pt ca ….sa sti ca am avut telefoanele dupa mine din cauza lui Lica- cel ingrijorat🙂 exagerat de ingrijorat.
    nu am fost chiar singure – a fost cristi care ne a dus si cu cele 3 fete,am stat la un verisor de al lor.

  26. multumesc de incurajari fetelor. noaptea trecuta am dormit vai de mine. tot timpul mi se parea ca are febra si ma trezeam sa-i iau temperatura. termometrul ala arata 37, 7 ; 37, 4, dar pielea lui parca lua foc. nu i-am dat nimic de febra. a baut numai ceai saracutu si azi dimineata iar a vomitat. nu stiu, metoclopramidul asta se da si asa la copii mici ? dr. de la spital mi-a dat doar debridat ( pe care nu i-l dau ca-l vomita) si biotics pe care il dau il ceai. nu stiu ce mancare sa-i dau ca ieri tot ce-i dadeam vomita si numai ceai si putin lapte 2 zile….. sunt putin ingrijorata.

  27. Crisbodo,si eu am avut odata probleme cu Rebeca pe la 9 luni cred,i-am dat sa guste din ciorbita de fasole si s-a stricat rau la burta ,cand am mers la dr.tot Debridat mi-a dat dar nu i-a placut deloc,la fel daca ii dadeam vomita,mi-a dat si Espumisan si ii puneam in ceai vreo 6 picaturi, a doua zi nu a mai avut nimic.Eu am inceput sa nu o mai feresc atata,cand iesim afara o las sa se joace cu pietre sau daca cumpar ceva o las sa bage in gura(de ex cutii…ambalaje) si vad ca nu are nici o treaba,cu cat il cocolosesti mai mult cu atat e mai rau,trebuie sa-l lasi sa-si faca imunitate,copii la tara pe ce nu pun mana si de-aia sunt sanatosi foc.te pup

  28. Crisbodo lapte nu se da cand are febra, dar in cazul lui nu este cazul. este si metroclopramid pentru copii. Lui Oti i la facut injectabil la spital si a fost ok. Dupa aceea mi-a dat si mie debridad, insa asta este pentru reglarea digestiei, si asa cum a zis si Flory, mai sunt niste minerale, eu le aveam de la Humana, pt. ca in astfel de cazuri copii de deshidrateaza f. repede. Sincer nu stiu cat ajuta debridad-ul la voma.
    De Sorina ce mai stiti? Rahela cum si-a revenit dupa anestezie? Este ok?

  29. Crisbodo, cand Lucas a avut un episod de genul asta, i-am luat de la farmacie saruri de rehidratare. Este important sa il hidratezi pentru ca pierde prin vomă lichidele. Din cauza deshidratarii poate sa iti faca febra. Sunt in niste pliculete si le pui in ceai.
    Important este sa nu il fortezi sa manance. Trebuie sa ii lasi stomacelul sa isi revina. Poti incerca pilaf, paine prajita cu branzica.

    Multa sanatate!

  30. ce bine ca raheluta e bine! da, saruri de rehidratare cum a spus ana , ca nu mai stiam exact , si eu tot asa zic ca nu e bun laptele, dar nici nu mai stiu asa cand este foarte mic, „retetele” de la ana si eu le aplicam🙂 pilaf,paine prajita, branzica….zeama de orez, odica doar orez fiert
    sanatate, sa auzim ca v ati facut bine

  31. Multumesc pt. sfaturi fetelor. Am intrebat la farmacie ce sa-i mai iau si nu mi-a zis nimic de sarurile astea. am ceai de burtica cu menta si regim cica. Orez nu vrea sub nici o forma, nici zeama de la el, nimic. i-am dar doar cateva linguri de orez cu mar copt si banana, dar nici astra nu prea vrea. a baut mult ceai si acum e mai binisor, insa nu pot sa nu-i dau lapte si asta cred ca e problema ca fae moale, moale si des. Nu stiu ce sa-i dau ca branzica nu vrea. Nu are febra, slava Domnului si e vioi, dar nu mananca . O sa-i mai dau mar copt cu banana ca altceva nu vrea. Cred ca voi merge sa iau si smecta si sarurile alea.
    Va pup.

  32. Of, am incercat si vomita. Branzica nu-i place de fel si acum vad ca si banana o vomita. Ii fac mar copt si cred ca i-l dau simplu sau u o lingurita de orez de nu vrea nimic. Am pus sa fac niste supa de legume, fara rosie , cartof si dovlecel. sa ved daca vrea si asta. Acum ma chinui sa-i dau smecta in ceai si vad ca nu prea merge. N-am mai vazut asa copil ! Nu vrea nici medicamente, nici mancare, doar lapte si ceai. Cred ca-i iau lapte delactozat si ii mai dau asa ca ma dispera!

  33. Mamicilor maine este vineri, asa ca este zi de rugaciune pt. familii. Am luat-o inaintea lui Flory sa nu simta asta ca o povara, insa am sa o las sa ne spune ea mai frumos. Scrie asa de frumos si ne incurajeaza asa placut sa ne rugam. Multumesc Flory! Personal pentru mine este o mare incurajare cand ne spui sa ne rugam pentru famiile noastre.
    Cristinica ai revenit pe baricade, ti s-a simtit lipsa.
    Crisbodo Domnul sa te intareasca si sa iti dea pacea Lui, totul va fi bine. Daca nu vrea sa manance asta este, si noi avem zile cand nu putem manca, asa pur si simplu. Daca nu face febra si este vioi este ok. Liniste-te nu te mai agita ca mai trebuie sa mai ai grija de inca unul.
    Domisoara Miruna ce face? Nu ne mai scrie nimic mamica despre ea?
    Ce stiti de Tabita? Este plecata in concediu de nu mai da nici un semn deviata? Ana ne-a informat ca nu ne vede nici saptamana asta. Domnul sa va binecuvinteze acolo unde mergeti si sa va dea un timp placut.
    Ieri simteam nevoia sa citesc o carte, nu am mai citit una de anul trecut cred, si i-am cerut unei cunostinte sa-mi imprumute una. Ce credeti ca mi-a trimis? Una despre casatorie. M-am uitat cam dubios la ea, insa am citit-o pana la urma, a fost superba. Asa ca va recomand sa mai citit si astfel de carti. Va aduce aminte de vremea tineretii vostre si de juruintele pe care le-ati facut si deasemenea de binecuvantarile primite prin sotul vostru si prin casatorie.

  34. noi am avut o zi de pomina! d-ra a dormit doar o jumatate de ora in patut, toata ziua a stat in brate si mai mult de 5 min/h nu a dormit. Sunt franta! Sper sa doarma la noapte.

  35. Foarte frumos ai scris Dana!Mi-ar place sa reusesc sa citesc si eu o carte pana la capat,eu am inceput o carte cred ca de-o jumatate de an si tot nu am reusit sa o termin,nu pot ca asta mica are nevoie de atentie,poate la adanci batraneti oi reusi🙂

    Crisbodo,sa te linistesti ca o sa-si revina el….eu cand Rebeca are problme cu burtica ii pun mai multe cereale in iaurt,eu din contra acum trebuie sa-i dau ceai de musetel ca a mancat cascaval dinala afumat de la munte si s-a constipat…incearca sa-i dai si tu niste cascaval.

  36. Buna fetele
    ms de incurajare dana,foarte bine ca mi ai luat inainte.
    azi o sa incerc sa va trimit pe mail motivele de rugaciune si am scris in dreptul lor la cateva care stiu ca Domnul a raspuns.
    Domnul sa ne binecuvinteze si sa ne ajute sa avem familii fericite , pline de pace si bucurie.Ma rog ca Domnul sa ne dea intelepciune sa gasim un pic de timp vinerea sa rostim o rugaciune pt noi toate sotiile.Domnul sa ne dea intelepciune cum sa ne purtam cu barbatii nostri si cu copii si cum sa ne impartim treburile prin casa dar si sa fim din cand in cand si o „MARIA” pentru mine e foarte greu si mereu aman timpul de partasie , e mereu pe fuga,Domnul sa ma ierte si sa ma indrepte.Amin
    O zi linistita crysty
    andra propuneti sa citesti cate putin cand doarme rebeca asta daca nu ai treaba prin casa🙂,asa mai citeam eu cand era denisa mica , luam cartea langa mine la pranz si cum adormea ridicam perna si citeam , si cat stateam langa ea dormea f mult, fata de cand ma ridicam si asa citeam mai mult 🙂
    crisbodo sa ne ti la curent cu matias-Domnul sa i dea sanatate- o sa treaca si starea asta
    de tabita nici eu nu stiu nimic, tabita pe unde esti?!🙂
    va pup , o zi frumoasa
    de luni sunt in concediu – merg la tara, asa ca azi e ultima zi de servici – o sa treaca foarte greu😦

  37. ca vinerea trecuta, flori🙂🙂🙂🙂

    Buna dragelor!!!!
    Eu sunt binr dispusa :: )🙂🙂 sper sa va molipsesc si pe voi🙂🙂
    Dana, mersi frumos! Draguta ca intotdeauna!😉🙂 Atat de mult am asteptat acei ochelari, incat cand ma intorceam de la mare i-am „aranjat” eu in doua🙂🙂 Vai si ce mi-a facut cristi🙂🙂 cand a vazut isprava mea :):) flori era in mijlocul problemei🙂🙂🙂
    a doa zi cand am iesit afara, cristi m-a intrebat” nu ti-ai luat ochelarii de soare la tine?!”🙂 i-am zis sa stea linistit ca-mi rezelv eu aceasta problema🙂 :):)
    Azi am „programari peste programari” la manichiua, pedichiura, coafor, epilat …. 🙂🙂🙂🙂 am intalnire cu colegele mele de la A.M.G😉🙂 asa ca trebuie sa ma aranjez!!!🙂🙂 sunt fericita ca am slabit, am scapat de burtica!!!🙂🙂🙂
    Eu zic, azi sa ne rugam si pt. Sorina, Ionel si Rahela!
    Tabita, maine, poimaine o vedeti ca ne scrie ” am, fost pe insula cutare! a fost fain! m-am distrat, m-am relaxat …! si acum desfac bagajul si fac altul ca plec cu Andrei la munte!”🙂🙂🙂 Tabita, te asteptam cu noutati!😉🙂
    Fetelor, fug, trebuie sa-i dau beatricem papi, poate revin🙂🙂🙂 n-am avut timp sa corectez

  38. Crystynyca imi pare rau ca ti-ai rpt ochelarii, iti placeau asa de mult……… F.bine ca esti benedispusa, asa cum ai zis poate ne molipsesti si pe noi.
    Cristina S. ce face Miruna, sper ca este mai linistita ca sa te lasa si pe tine sa te odihnesti. Eu am la parter pe vecina care tocmai a nascut. Si cel mic are colici, asa imi e mila de ea. Saracuta a nascut si prin cezariana, ma face sa imi aduc aminte de Oti cand era mic.
    Sa nu uitati sa va rugati, si eu sper sa petrec mai mlt timp in rugaciune astazi.
    Domnul cu voi si care puteti veniti la Biserica.

  39. Ce tare esti Crystynyca,mereu bine dispusa :)foarte bine.Numai tot belele ai cu ochelarii de soare🙂
    Flory am sa incerc sa citesc asa,sa termin si eu cartea aia ca tare mult imi place se numeste:”Viata pe marginea prapastiei de James Dubson”e foarte buna,tot despre casatorie si cum trebuie sa traiesti viata dupa placul lui Dumnezeu.
    Crysty,sper sa nu o iei pe urma mea si pe-a lui Crystynyca cum eram cu Rebeca si ea cu Beatrice🙂,Dumnezeu sa te intareasca in aceasta perioada cat are colici Miruna.Va pup!

  40. Mai fetelor, sa va povestesc patania mea de ieri🙂
    Faceti-va comode, stati jos, luati-va un pahar de apa langa voi … Cristina, tu du-o pe Miruna in camera ei, inchide usa, ca nu este de citit langa ea, asta daca nu vrei s-o trezesti din somn🙂
    Stiti ca ieri am avut programari peste programari🙂 🙂 cand am ajuns la etapa incalzirea cearei, nu stiu cum mi-a sarit ceara … rezultatul Ceara a luat foc si casa s-a umplut de un fum gros si parca nu era de-ajuns si cu funingine🙂🙂🙂 am aruncat cu apa si-am am stins focul ( bine ca n-a luat foc casa!)🙂🙂 am deschis repede usa la intrare si toate geamurile, am inceput cu prosoapele sa dau fumul afara …. 🙂🙂 cand ma uit in oginda, suvitele, unde-mi sunt suvitele?!!! bretonul sarma🙂🙂 mi-am dat repede bigudiurile jos, m-am spalat iar pe cap , mi-am uscat tot repede parul si iar mi-am pus bigudiurile🙂 pijamaua mea, care era alba, acum era cenusie🙂🙂 nasul meu era negru mai ales in zona narilor 🙂🙂 a venit un vecin la mine, nu stia de unde este fumul pe hol, eu i-am deschis usa, cu prosopul pe cap, dar si cu negreala de la nas🙂🙂 uitasem complet de ea🙂🙂 nu stiu daca aobsarvat, dar nu cred ca nu avea cum ca era tare vizibila🙂🙂 , cu bigudiurile pe cap, m-am apucat sa spal peretele la bucatarie, care se innegrise si el,🙂🙂 si ce sa vezi ? nu se dadea🙂🙂 si dai cristina cu carpa, cu peria, doar, doar … 🙂🙂 l-am sunat pe cristi si i-am zis isprava mea 🙂🙂 a plecat imediat de la serviciu si-a vetit cu un recipient cu vinarom🙂 nu mi-a zis nimic, s-a apucat de treaba🙂 acum se apropia timpul sa plc, si ce sa vezi? nu aveam unghiile facute🙂🙂 asa ca l-am lasat pe cristi, m-am dus si mi-am facut un dus, logic apa era neagra, apoi mi-am facut si unghiile. a venit mama, n-a apucat sa vada peretele negru, insa avazut funuingine prin casa, sa cada jos cand a vazut! eu pana sa vina am dat cu aspiratorul prin casa, am sters, insa n-am apucat toata casa, asa ca mama s-a pus si ea pe treaba🙂🙂 eu am plecat la intalnire! cand m-am intors mama inca facea curatenie.
    asa am patit-o eu, ieri! 🙂🙂 si acum ma termin de ras, cand imi aduc aminte!!!
    va pup! iar n-am corectat

  41. Vai Crystynyca, ce viata plictisitoare ai tu !🙂🙂🙂 Parca ma uit la un film de comedie cand citesc ! Esti tare , ce sa zic? Tine-o tot asa🙂🙂🙂

    Crysty, imi pare rau ca nu am ajuns azi sa o vad pe Mirunica, dar Mati al meu se trezeste cam tarziu dimineata si pana as ajunge eu s-ar termina programul. Daniel nu mi-a zis ca vine la Capela , asa ca am ceva pt. Miruna si sper sa nu treaca vara pana il primeste🙂 Sa fie binecuvantata de mana Lui cea puternica !

  42. Da Crisbodo, eu ce sa zic?! 🙂🙂 L-am vazut ieri pe Daniel, m-am uitat dupa tine …
    Cristina, hai ca Mirunica a fost f. cuminte!!!🙂🙂
    Tabita, cum se simt Andrei si Stefan? Multa sanatate!!!

  43. Mirunica-cumintica!😀 Si eu am fost impresionata de ea. Ma asteptam sa planga de foooaaameeee!
    Crystynico, strasnica patanie! M-am amuzat copios, dar n-as vrea sa mi se intample mie.😀
    Crisbodo, cum mai este Matias? De Sorina si Rahela mai stiti ceva?
    Miha esti mai bine? Alexutzu mai are indigestie?
    Dana multumesc pt ajutor cu copiii ieri. Saraca de tine, nu te gandeai ca o sa ai grija de asa multi copii. Mai esti in concediu?
    Plimbaretele s-au intors?🙂

  44. Noi ne-am intors de la munte, si suntem acasa, de fapt eu. Marius a inceput serviciul. La telefon inca nu ma simt in stare sa vorbesc, dar daca cineva vrea sa imi faca o vizita e bine primit. E mai usor pt mine asa. Multumesc Crystynica pt felicitare.

  45. Te salut si eu Clau. Imi pare rau ca suntem departe ca altfel te vizitam si eu. Ne rugam pt. voi .

    Miha, tu pe unde te mai distrezi?

    Vara asta toata lumea a fost plecata, cand merg la bis. e pustiu🙂

  46. Crysty,
    Matias e bine, adica a inceput sa manance cat de cat, insa mai are pana se regleaza foarte bine scaunul. Continuam pe ceai de menta si biotics baby. trebuia sa merg la control cu el azi dupa amiaza, dar cum sa mai ajung tocmai in militari la medic! Nu stiu cum voi face si cu pediatrul.
    Chiar, tu tot pe la Apaca ai pediatrul pt. Miruna? Mai toate fetele s-au dus la dr. de acolo🙂

  47. Crystynica,
    mai sunt hainutele pe care ti le-am dat pt. bebe la tine? Incerc sa vad pe unde mai am ca la mine nu mai e nimic asa mic🙂

    Crysty,
    daca nu mai folosesti rochita pt. burtica, mi-ar trebui mie ca nu am decat una si deja m-am plictisit de ea🙂🙂
    Si blugii mai stii pe unde sunt ?

  48. Da, rochita e la mine. Eu inca am burtica, nu ca madam Cucu…😀 Iti fac un pachet si-ti trimit ce am. Vii duminica? Eu nu am folosit hainute de bebe de la tine, ti le-am trimis, prin Mihaela, asa cum le-am primit (le spalase si aranjase frumos madam Cucu, miroseau asa bineee!). am avut destule de fetita si nu mi s-a parut potrivit sa le folosesc si pe cele de baietel. Multumesc oricum! E bine sa stiu la cine sa apelez in caz de nevoie.🙂
    Preafericitoooooo, trimite-mi si mie pozeleeeeeee, pls!

  49. gata, madam Stoica! v-am trimis pozele 🙂
    crisbodo, stai linistita1 acele hainute de care zici tu, nu le-am folosit, si n-am uitat ce-am vorbit cand mi le-ai dat🙂

  50. apropo madam stoica de burta🙂🙂 eu am 6 luni de la nastere, am facut exercitii, regim … mai aveti pana la 6 luni🙂 si multe exercitii de facut🙂 iar cand ies afara cu carutul nu merg agale, merg🙂 intelegi ce vreau sa spun🙂🙂 MISCARE🙂🙂

  51. hai salut!

    ne=am intors si noi. pe unele v-am vazut duminica, dar nu am apucat sa vorbesc cu voi ca stefan era bolnav in masina iar andrei la fel, acasa. a tb sa o tulesc repejor.

    am fost in bulgaria, again. a fost fain dar cam scurt. e prima oara cind stam doar 9 zile😦, din care prima si ultima pe drum… dar ne-a priit. apropo de citit, dana. ma laud ca am reusit si eu in sfirsit sa citesc o carte intr-o saptamina, dupa muuuult timp. tare mi-era dor. anul asta m-am comportat ca o pensionara. adik nu m-am mai trezit ca anii precedenti cu noaptea in cap sa ca sa respect orele potrivite de plaja pt copii. andrei e matinal de felul lui, asa ca se trezea doar el dis de dimineata, apoi ii trezea si pe cei mari si pleca la restaurant si apoi pe plaja. iar eeeeeuuuu, impreuna cu deea, am dormit pe saturate, in fiecare zi. apoi, pe plaja si noi. cu creme de protectie potrivite, cu palarii mari pe cap…

    la prinz, andrei era obosit, la fel si copiii, asa ca dupa masa copioasa plecau cu totii la dormit. iar eu, cu cartea in mina, inapoi pe plaja, in cort, unde am citiiiiit si am tot citit, cu mici pauze pt inot😀 a fost super! un program atit de recomfortant n=am mai avut demult. ii multumesc Domnului pt tot!

    am citit „PIETRE NETEDE PT URIASII ZILEI” de david jeremiah
    buna carte! v-o recomand.

    cristy, ti=am trimis niste poze din bruxelles. le-ai primit?
    am sa=ti trimit curind citeva si din albena, sa va faceti o parere.🙂

  52. Inteleg fetelor cu fatite🙂🙂 Hainutele mele erau mai de baietel, dar la nevoie sunt bune🙂 trebuie sa vad ce are Miha ca nu a ajuns la mine nimic🙂

    Crysty, sper sa ajung la bis duminik. Mai degraba seara vin , dar mai vb.

  53. Ana, pe unde mai esti? Nu s-a terminat concediul?
    🙂
    Daca ajungi duminik la bis, poti sa imi aduci si mie masina de tuns, te rog frumos? Matias are un par mare, parca e un tigrisor!🙂🙂

  54. Tabita, imi cer scuze. Am primit pozele si m-am uitat la ele, fff frumoase, m-am gandit ca o sa selectez niste poze cand am timp dar am uitat! Imi pare tare rau. O sa pun cat de curand.
    Crystynica, am primit pozele, multam!🙂
    Astazi am fost pe drumuri pe la adm financiara pt indemnizatie, tare caaaald afara!

  55. am revenit si eu , ati scris nu gluma, la tara avea o verisoara net, dar am intrat 5 min, pt ca toata lumea era afara de caldura si nu am mai stat sa citesc ….era f.f.mult,
    crystynyca sa ne mai povestesti asa intamplari ca ne tot veselesti
    miha, claudia, tabita – bine ati venit.
    tabita – ati fost la Laguna Beach?

  56. Buna fetelor. Nimic nou pe-aici ?

    Ana, nu te-ai intors? Vreau si eu masina de tuns ca Matias arata ca un tigrisor !🙂🙂

    Noi am fost aseara la eco, cica D4 , dar numai asta n-a iesit. La spitalul Sanador au aparatura performanta si dr. mea nu s-a prea priceput sa faca asta, deci am ramas cu morfologia si biometria🙂🙂 Bine ca m-a costat pe jumate🙂 Cica sa ma mai duc peste 3 sapt sa-mi faca o poza cu fata bebelusei, dar mai vad pana atunci ce-o mai fi. ce sa zic… fara comentarii🙂 Cica e 100% fetita si ea este bine, tot agitata in burtica, ca frate-su🙂
    A descoperit insa la placenta mea niste ” lacuri vasculare ” si cica ar fi trebuit sa le am si la primul bebe, insa atunci, aparatul nu a putut vedea tot, asa ca …Domnul stie ce-a mai fost acolo🙂 Nu stiu cum se rezolva asta, dar vedem.

    Crysty,
    ne vedem duminik sa-ti aduc ceva pt. Mirunica. Cred ca mai degraba ajungem seara.

    Irina,
    tu ce-ai mai facut cu laptele? S-a rezolvat?

    Tabita,
    poate te vad duminik, relaxata dupa atata distractie🙂 Nu te-am mai vazut de….

    Haideti, gata plimbarile, pe la bis. e gol, asa ca faceti bine si aratati-va fetele🙂🙂🙂

    Va pup!

  57. Cris,ce frumos ca ai fetita!!!Domnul sa va poarte de grija asa cum stie El s-o faca!N-am inteles ce sunt ”lacurile” alea…poate le-o fi facut fetita de la atata caldura…sa se mai balaceasca si ea din cand in cand:)Daca ai avut si la Matias cred ca nu e chiar o problema,nu?

    Si eu sunt de parere ca poate ar trebui sa ne intalnim,acum cat inca mai e cald.

  58. Sa va zic si voua!:)De ceva vreme,chiar ani buni …ma rog pt Marius.Am fost foarte dezamagita de faptul ca nu vroia sa mai auda de Dumnezeu,religii etc.Cred ca unele dintre voi stiti ca el a fost mereu in cautarea marelui Adevar si pt lucrul acesta a inceput sa studieze fiecare religie,carti peste carti,schite etc…De asemenea,in momentul in care ca vazut ca gandirea i s-a schimbat si in momentele acelea considera ca Adevarul l-a gasit in alta parte isi schimba si biserica.Astfel,a trecut mai intai pe la adventisti,unde s-a si botezat,apoi la baptisti ca in final sa creada ca tot la ortodoxi se poatr vorbi de calea cea dreapta,asta in urma muuultor studii si dezbateri.Asa ca in afara de asta a ales sa faca chiar si o facultate de teologie ortodoxa,de unde a iesit f dezamagit si si-a dat seama ca practica contrazice mult si e f departe de ceea ce inseamna conceptul,doctrina si traditia ortodoxa.Nu a discutat f mult aspectele astea,stiu doar ca ajunsese la concluzia ca nu exista religie sau biserica unde sa-l poti gasi pe Dumnezeu si timp de cativa ani (parca 3)nu a mai mers la nicio biserica si nici nu l-am mai vazut sa studieze.Intre timp m-am rugat pt el si v-am zis si voua sa va rugati si Dumnezeu a raspuns intr-un fel rugaciunilor,sau cel putin e un inceput.Intr-o seara m-a intrebat ce parere am de versetul 26 din Marcu cap.4.Am inceput sa citim,sa studiem si ce m-a surprins cel mai mult a fost ca l-a pus si pe alex sa se roage.De atunci o facem seara de seara si alex e atent la ce zice (chiar daca nu intelege:)se mai roaga el si pt perna,lapte,scaun etc…dar asta e…putem vorbi cel putin de UN NOU INCEPUT.

    Oricum am fost dezamagita si sunt inca de mine si mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa vada lucruri mai crestinesti in mine…dar nu a fost intotdeauna asa.Sper sa ma ajute Dumnezeu !
    Multumim pt rugaciuni!

  59. E super Miha, tineti-o tot asa, cu rugaciunea. Tu cauta sa ai rabdare si da dovada de o sotie inteleapta care, prin purtare, va castiga sufletul lui pt. Domnul .

    Da, nici eu nu stiu exact ce e cu „lacurile vasculare” , dar faza e ca de 2 zile am niste junghiuri foarte puternice pe coloana, in partea de jos si se lasa pe sold si piciorul drept. Dimineata ma trezesc si nu pot merge imediat pt. ca am niste sageti in talpile picioarelor si pana imi revin ma dor foarte tare. La Mati nu am avut asa, nici nu stiu, o fi de la sarcina sau ce-o mai fi.
    Fetita se misca tot timpup, si noaptea, of!🙂 Si cand ma gandesc cat mai am!!!

  60. crisbodo ce frumos ca ai fetita! duminca gata apar si eu la biserica, am lipsit 2 sapt mi se pare asa multttttt….
    da, tabita foarte scurt , dar asta a fost intrebarea nu!?>:))
    iti mai pun acum altele :)) si…ti a placut? mancarea si hotelul? v a fost bine , sau iar v a fost rau? am vazut ca ai scris ca lui stefan si andrei le era rau, de la mare?
    miha- ma bucur pt marius, Domnul se lasa gasit de cei care L cauta asa ca ….ne rugam pt el ,oricum vinerea esti pe lista mereu , ne am rugat si pt voi. imi pare rau ca ieri nu am apucat sa scriu nimic
    am plecat de dimineata pe strand la moghioros cu denisa si cosmin si doinita cu denisa, a fost super , am stat toata ziua, o sa incerc sa pun niste poze pe fb azi
    va pup
    ne vedem maine

  61. Buna dimineata!

    La mine nu este buna, dar… tot inainte! 🙂
    Ieri am facut o indigetie, care nici azi nu-mi da pace😦 am fost la farm., si-am ” targuit” cele necesare, acum „savurez” un „delicios” ceai de galbenele😉🙂 Aseara am asistat neputincioasa la un jaf😦 n-am putut decat sa strig, insa degeaba nu era nimeni afara. O fata a fost jefuita chiar cand sa intre in scara blocului, saraca! din cauza socului nici n-a putut sa strige „ajutor!” , doar tipa! eu am vazut toata scena de la geam, si la-nceput am crezut ca sunt doi tineri care se „harjonesc”, abia cand a trantit-o jos si tragea de gentuta ei, mi-am dat seama ce se intampla 😦😦 am vazut c-a venit Politia, si cred ca fata s-a dus sa-l identifice, sper ca i-a vazut fata, eu n-am apucat.
    Gata, va las, pa, pa!

  62. crystynyca, cum am mai spus : ” ce viata agitata ai tu ! ”🙂
    saraca fata! de asta nu avem noi multi bani, ca sa nu ni-i fure hotii🙂

    miha, cum de nu ai mai aparut aseara la bis. eu l-am pus pe daniel sa asculte melodia ca vii sa canti si cand colo…dezamagire🙂

  63. Lasa ca e bine ca a ascultat-o…pt data viitoare!:)
    Sa va zic cum face alex:
    Marius incepe sa citeasca din biblie si alex o data cu el: A fost o data ca niciodata…
    ca mai apoi…Tati,scie si de Mo Caciun?

  64. 🙂 eu ma gandeam ca nu vreau sa-l invat pe Mati cu Mos Craciun, ci sa-l invat adevarata semnificatie a craciunului. Sa vad daca-mi iese🙂

  65. Flori, sa nu uiti de carte, te rog.

    Irina, Andra ce mai ziceti?
    Nu v-am vazut duminik dimineata.
    Tabita, banuiesc ca ti-era dor de Valeni🙂

  66. Buna fetelor!am un nod sub brat de vreo 2 ani…pana acum a fost micut nici nu am dat importanta,dar in ultima saptamana a crescut si acum e cat o pruna si ma doare…are si puroi … am fost la dr si mi-a dat antibiotic pana vineri sa vada daca se retrage daca nu trebuie sa-l extirpeze.Va pup.

  67. Mersi fetelor,sa dea Domnul sa treaca cu antibiotic,Rebeca e bine,foarte cuminte🙂,are o perioada de nu prea mananca…oare o fi din cauza ca ii ies maselele?cred ca ii ies vreo 4,in rest suntem bine,Matias ce mai face?tu cum mai esti cu sarcina?se pare ca nu iti e asa rau ca si cu Matias… :)ma bucur tare mult ptr voi ca este fetita,si mie mi-ar place un baietel…dar poate mai incolo,peste vreo 5-10 ani :)sa-l creasca Rebeca😀.

  68. of, ok Miha. vremurile sunt grele, dar ne rugam ca Domnul sa poarte de grija si pt. asta.

    Andra, suntem bine. Sigur de la masele e asa rebeca, dar va recupera. Mati, dupa indigestia aia mananca de parca nu mai are fund la stomac🙂🙂
    Cu sarcina sunt binisor. parca ma misc mai greu, dar….cat mai am !🙂 Miriam ( asa o va chema) e la fel de agitata ca si Matias. tot timpul face miscare🙂

    Irina, tu pe unde mai esti?

    Tabita???

  69. Buna fetelor,
    Da Flory, am primit email-ul de la tine
    vineri vreau sadau comanda
    asa ca nu pot sa iti aducduminica la biserica.
    Andra, nu te speria, poate fi si un furuncul pe sub piele. Eu, personal, zic ca este de bine ca a facut puroi, ca altfel era mai rau. Domnul sa faca sa dispara cu totul si sa nu te mai supare vreodata.
    Cristina Cucu nu te-am uitat cu ce am vorbit la telefon, insa cred ca este vorba despre campania urmatoare, nu cea prezenta. Oricum am sa verific mai bine.

  70. Eu, inca o data,
    fetelor m-am gandit daca vreti sa ii facem si lui Suzana baby shore, duminica la biserica. O chemam in birou si ne rugam pt. ea si bebelus. Ce parere aveti? Astept reactiile voastre.
    Inca ceva, m-am uitat pe motivele de rugaciune si putem scrie si in dreptul la Miha ca Domnul a raspuns la rugaciune. Exact relatia lui Marius cu Domnul a cerut si asa i s-a raspuns. Miha te admir cat de lupatatoare esti, nu te mai invinovati ca nu ai fost mereu un exemplu bun. Toti avem greseli, inca nu am ajuns la perfectiune. Pentru ca daca erai perfecta, Marius nu mai putea sta alaturi de tine. Asa ca, mergi mai departe.
    MAINE, ZI DE RUGACIUNE.
    Am dat examenul de carnet si l-am picat. Asa ca nu uitati sa va rugati si pt. chestia asta a mea.
    Va pup pe toate.

  71. Multumesc pt incurajare,Dana!
    Nu-ti face griji pt examen…o sa-l iei tu.Asa capeti si mai multa experienta.Si eu am considerat ca daca-l luam din prima as fi fost dezastru public…nu ca acum n-as fi:) dar tostusi,m-au mai ajutat putin cele cateva ore in plus.
    Maine ne rugam si pt asta!
    Cat despre Suzana …ar fi frumos! Cu toate ca nu stiu cine este😦

  72. Madam Cucu, e SEPTEMBRIE!!!! Ai uitat sa-mi atragi atentia!😀

    Sunt obosita franta, ma dor toate incheieturile. Ajutoooor!
    Am fost la dr cu Miruna, are 61 cm si 6 kg , mai precis 5,98kg, dar cu pampers e si mai mult. Mi-a terminat spatele si are abia 2 luni! Pe de alta parte, ador sa fie bebelus si ma gandesc ca nu ma mai intalnesc eu cu perioada asta, poate doar la nepoti.🙂

    Adra ma rog sa mearga cu antibiotic sa nu fie nevoie de altceva.

    Miha, ma rog pt Marius, astept sa vorbim.

    S-a trezit Miruna…

    Buna idee Dana! Facem babyshower pt Suzana? Ar fi tare frumos!
    v-am pupat pe toate!

  73. dana , imi pare rau ca ai picat examenul, ne rugam pt data viitoare.
    cristi, asa e cu bebelusii – obositor dar foarte frumos, ai dreptate nu te mai intalnesti cu perioada asta….si eu tare mi as dori sa mai am un bebelus🙂 :)( dar sa sar peste perioada cu sarcina)🙂, dar ma bucur si ii multumesc lui Dumnezeu ca am avut aceste momente in viata mea,si au fost chiar foarte frumoase, acum ma minunez de denisa cat de mare e si cate vorbeste
    Azi cum a spus si dana, zi de rugaciune.
    „Doamne te rog sa ne dai intelepciune si pricepere cum sa ne purtam cu sotii si copii nostri,ai mila de noi si te rog sa ne ierti pentru ca de multe ori poate nu suntem asa cum Tu iti doresti si cum ne vrei ca slujitoare ale Tale.Te rog sa ne dai la fiecare putere sa facem tot ce tine de noi acasa cat si la servici – totul spre Slava Ta.Iti multumim pentru toate raspunsurile la rugaciuni si pentru ca te ingrijesti de noi mai mult decat noi iti cerem.Amin”

Lasă un răspuns

