Binecuvantare Miruna



 

10 gânduri despre „Binecuvantare Miruna

  1. Tabita si Andra multumesc pt hainute!!! Sunt asa frumoase! Ma gandeam ca am cam ramas fara body pt Miru, au venit la marele fix!😀
    Irina, multumim pt jucarie. Imi place mult si e super ca e brodata, adica nu are nas sau ochi din nasturi sau ceva ce ar putea inghiti bebe.

  2. Da Cristina, se vad suvitele bine in poza! 🙂
    Eu am fost in plina activitate la binecuvantare🙂🙂
    Apropo, ai o cumnata f. f. f. frumoasa!!!

  3. cristy -imi pare rau ca nu am ajuns la binecuvantare, am fost la Ica a fost ziua cumnatului meu -George, si duminica dimineata ne a luat cu masina la biserica din giulesti.Domnul sa o binecuvinteze pe micuta Miruna.
    Foarte frumoase pozele

Lasă un răspuns

