Septembrie 2011


135 de gânduri despre „Septembrie 2011

  1. Daca va hotarati sa facem baby shower pt Suzana, sa spuneti. Dana tu ar trebui sa vb apoi cu ea sa fim sigure ca ea va fi prezenta.🙂

    Stiti ceva de Sorina? A primit rezultatul analizelor?

  2. Buna dimineata!!!

    Dormiti!!!🙂🙂 Eu sunt deja cu ciorba aproape gata!🙂🙂🙂

    Madam Stoica, am uitat complet! Asta inseamna ca sunt OM!!!🙂🙂🙂 Ce bine!!!🙂🙂
    Eu sunt de acord cu baby shower, sa fie duminica😉 🙂
    Dana, tu stii mai bine traeba cu …
    Azi, Lavinia pleaca la tara cu mama, pt. o saptamana.
    Andra, este bine daca colecteaza puroi! Sper sa se rezolve cu antibiotic!
    Tabita, scumpa la vedere!🙂🙂 Nimic, nimic,niciun semn de viata!
    De Sorina nu stiu nimic! O s-o sun azi. Stiu doar ca trebuia sa primeasca rezultatul.
    Ana, ce faci?
    Miha, te vad mereu pe Fb.🙂🙂🙂 Saracul ponei!!!🙂🙂 Nu stiu cum poti dormi noaptea🙂🙂🙂🙂🙂
    Clau, tu cum esti?
    Irina, ce s-a intamplat cu tine ?! Nu esti activa🙂🙂
    O zi placuta tuturor!

  3. Am venit de la medic si mi-a zis ca e bine ca antibioticul face sa se adune puroiul si sa coaca,dar a zis ca luni trebuie sa intervina,adica sa taie🙂,dupa aia trebuie sa merg vreo 3 zile la pansat…

  4. 🙂🙂 eu am scris pe august
    ce tare esti cristina cucu – cu poza :)si vrei sa te credem cu ciorba , a??? la ora7.43 dar ce te ai apucat la 6 :))
    andra ne rugam pentru tine, deci luni tre sa mergi pentru un fel de operatie, of, bine ca ai mers.
    chiar irina , ce e cu tine, nimic nimic, pe mes te vad dar nu stiu daca esti tu sau oti🙂🙂

  5. deci madam mihaela, vrei permis?!!!🙂🙂🙂🙂🙂 poti veni la mine sa-ti dau niste lectii🙂🙂 gratisss! 🙂🙂🙂 acum nu stiu unde ai picat , la sala sau traseu, dar daca este vorba de traseu cred ca ai vrut sa ajungi sa bagi in viteza a patra in 10 de secunde🙂🙂🙂 si daca ai avut si-o curba … 🙂🙂🙂 precis fata politistului s-a lipit de geaul portierei🙂🙂🙂🙂🙂🙂 si normal ca te-a picat :🙂🙂🙂🙂 si gandindu-se sa-ti mai acorde o sansa te-a pus sa garezi, la care tu i-ai zis ” traduceti-mi” 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 si atunci saracul politist … 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 aoleu!!!!! ma doare burta de ras!!!🙂🙂🙂🙂
    da flori, m-am trezit la 6 si m-am apucat de ciorba.
    hai ca este tare miha cu permisul ei!🙂🙂🙂 va las ca vreau sa ma satur de ras🙂🙂🙂
    andra, curaj, o sa fie bine!!!😉🙂🙂

  6. Madam Cucu!Esti f bine dispusa azi si marinimoasa.N-am inteles faza cu”‘vrei permis”?:) Vrei sa mai iau inca unul?Am picat la traseu ca doar nu la sala…cu o minte asa sclipitoare ca a mea?:))) Cu traseul am avut de furca mai ales la parcari pt ca eu am refuzat sa le invat la scoala pe motiv ca sunt gravida in 8 luni si ca nu ma pune pe mine sa ma sucesc,rasucesc pt parcare.Cand mi-a zis sa parchez m-am uitat la el …dar na …l-am luat pana la urma si il tin in portofel de 3 ani.:(poate o veni si masina .Atunci o sa vin la tine sa ma inveti sa parchez.:)

  7. Andra,ma bucur ca ajuta antibioaticul.
    Am vb cu Sorina .Astepta rezultatul.Ieri au iesit o parte din analize si au asigurat-o ca e ok.
    Sa n-o uitam pe Clau in rugaciuni!

  8. miha, de cand ai luat permisul ai condus? daca te pun sa descrii bordul masinii, stii?!🙂🙂🙂🙂🙂 parca te si vad, uitandu-te la politist cu ochii mari 🙂🙂🙂 si spunandu-i ” hai domnule, daia ti-am indesat eu 500 de euroi🙂🙂 ca sa ma pui mata’ la chestii de acest gen, pe care eu n-am vrut sa le fac nici in ruptul capului?!!! ia vezi ca ma supar, te denunt si-ti iau si euroii, cu dobanda!🙂🙂🙂🙂🙂🙂 asa ca lasa figurile cu mine ca nu-ti merge! si poate vrei sa-mi provoci si nasterea acum, ce esti orb? nu vezi ca sunt insarcinata?! vrei sa ma intorc sa ma uit in spate cand eu abia pot sa ma uit in oglinda retrovizorie, dar sa nu crezi mata ca ma uit pt. a ma asigura, nuuuu!!!🙂🙂🙂 breeee!!!! eu ma uit sa vad daca am ruj pe dinti!🙂🙂🙂 ce nu stii cum sta treaba, cu femeile la volan?! parca matale esti incepator, nu eu! asa ca hai, fa bine si lasa-ma cu treburile de acest gen!🙂🙂 vezi ca acum ma zbarlesc la mata! hai, hai, ca am treaba si ma retii!!! zi-mi cand sa ma duc sa-mi ridic permisul🙂🙂🙂🙂 o zi buna sa aveti! ” 🙂🙂🙂🙂

  9. Irina, eu am tot intrebat de tine pe-aici, dar tu..nimic🙂 Nici eu nu am o viata cu multe noutati, dar asa, cat de cat sa mai stim si noi una de altaa la tel. …e criza🙂 Parerea mea.

  10. buna fetelor,
    pana la urma nu am inteles, face sau nu maine pt. Suzana baby shower? Eu am facut o prostie, de fac asa fac de fiecare daca, cand ma prinde ceva,fie ca citesc o carte, fie ca fac ceva lucru de mana sau un film nu ma las pana nu termin sau sa fie cat mai aproape de fiinal, si acum mi-a picat pata pe un film, serial, si am pirdut cam multe ore in fata calculatorului. Nu ma simt prea bine din cauza asta, de la oboseala cred ca mi-a scazut tensiunea si ma ia cu ameteala.
    Andra ma bucur ca antibioticul isi face efectul, chestia cu „operatul” oricum se face la toate chestiile astea infectate, nu ai vazut ca la furunculi. E un pic naspa dar scapi repede. Oricum tu esti puternica si curajoasa asa ca nu ai de ce sa te temi.
    Hai sa va spun ceva, la inceputul saptamanii erau f. ajitata, am inceput serviciul si implicit au inceput problemele. Nu stiu ce mi-a venit si am inceput sa citesc cartea Iosua, Domnul ma indemnat sa o citesc. Iosua este unul dintre personajele mele preferate, Si citesc, citesc, citesc si spre final se face un raport cati imparati a batut Iosua, si in total sunt 31. Ma gandeam daca as fi fost in locul lui ce as fi facut? Cred ca ma plangeam ca sunt obosita ca am mers atatea ani prin desert, ca suntem putini la numar, ca imi e foame, ca imi e sete si mai ales m-ar fi apucat groaza pt. ca spune ca nu ia batut asa pe rand pe fiecare, 1.2.3…….. acestia s-au aliat toti impotriva lui Israel. Eu am 1,2 probleme si zic ce greu este, cum biruies, dar sa am 31? Domnul mi-a zis sa am curaj, el este cu mine, sa nu ma ami agit si sa nu ma stresez pt. ca astfel dau dovada de necredinta si nu il slavesc pe El prin viata mea. Si asa am facut. Miercuri ” am luat taurul de coarne”, m-am dus la seful si am discutat tot ce ma deranja. A facut criza, a tipat, m-a amenintat ca ma da afara, de fap ca nu are nevoie de nime, eu i-am spus f. bine si la final am mancat gogosi impreuna si mi-a zis ca trebuie sa mai se uite si la salariul meu, insa sa mai vedem cum merge treaba. Dar m-am bucurat ca m-am eliberat de stres. Asa ca fetelor, fruntea sus si tot inainte .
    Va pup si abia astept sa ne vedem duminica.

    p.s am ars mancare…………………

  11. eu si floricica, ne-am pregatit pt. B.S. ne vedem maine, cu ” cadourile in dinti”🙂🙂
    lasa dana, bine ca nu ti-a luat foc casa!🙂 :):)🙂 sper ca ai mancat gogosi la propriu nu la figurat🙂🙂🙂

  12. Va multumesc mult fetelor ptr ca va rugati ptr mine,nu imi este teama,ca am mai avut cu cativa ani in urma probleme cu unghiile de la picioare,imi cresteau unghiile in carne,am tot incercat fel de fel de tratamente cu antibiotic si nimic(aveam degetele mari de la picioare cat un cartof,era o durere insuportabila mai ales ca munceam multe ore doar in picioare fara pic de odihna)…pana am mers la un medic foarte bun care si-a dat toata silinta sa ma vindece,m-a operat si de atunci nu mai am nici o problema,stiu ca si acum o sa ase rezolve,Domnul este alaturi de mine,doar nu o fi mai dureros decat la nastere,asa ma gandesc tot timpul :D! Va pup,ne vedem maine!

  13. dana , tot inainte
    andra – sa ne spui ce ai facut azi
    eu am doua cantecele pentru serbarea roadelor ,o sa pun aici versurile si de pe youtube ca sa le puneti la copii sa ascute melodia, duminica nu o sa fiu, suntem plecati la munte.

  14. primul

    1.PENTRU SOARE ITI MULTUMIM
    PENTRU LUMINA CERULUI SENIN
    ITI MULTUMIM ISUSE PENTRU NORI
    CA EI NE PLOUA PE OGOR

    REF: ITI MULTUMIM SI TE SLAVIM
    CA TOT CE I BUN IN DAR PRIMIM
    ITI MULTUMIM SI TE MARIM
    DOAMNE ISUSE ITI MULTUMIM

    2. PENTRU STELE ITI MULTUMIM
    CA LUMINEAZA NOAPTEA CAND DORMIM
    ITI MULTUMIM SI PENTRU PACEA TA
    CE NE MANGAIE INIMA

    REF:

    3.PENTRU APA ITI MULTUMIM
    EA NE ADAPA FARA SA PLATIM
    ITI MULTUMIM CA AERUL CURAT
    E ASA DE BUN DE RESPIRAT
    REF:

    4. PENTRU TOT CE IN DAR PRIMIM
    DOAMNE ISUSE ITI MULTUMIM
    ITI MULTUMIM CA PASNIC NE IUBESTI
    SI SUS IN CERURI NE PRIMESTI

  15. 1. PENTRU CE SA FI MEREU NEMULTUMIT
    PENTRU CE? CAND POTI SA FI MAI FERICIT
    MULTUMESTE I ZI DE ZI LUI DUMNEZEU
    SI PRIVESTE TOT MAI MULT IN JURUL TAU

    REF: MULTUMESTE I ZI DE ZI LUI DUMNEZEU
    CEI SARACI AR VREA SA FIE IN LOCUL TAU
    SA AIBA PARTEA TA , NICI MACAR NU POT VISA
    MULTUMESTE I ZI DE ZI LUI DUMNEZEU

    2. POATE VREI SA AI UN DRUM MAI PLIN DE FLORI
    VREI SA FI APRECIAT ADESEORI
    INSA NU STIU CUM E SA TE CULCI FLAMAND
    SAU SA FI STRAIN SI SINGUR PE PAMANT

  16. andra,bine ca ai scapat, imi pare rau ca te doare , nu ti a dat calmant? azi mai te doare? ketonal e foarte bun de durerile puternice? ti a facut anestezie?
    lica si el a avut in armata asa ceva ,si nu i a facut nici o anestezie , pe viu la taiat.

  17. Mi-a facut anestezie,dar imediat dupa 5 minute a inceput sa ma doara,acum parca s-a mai calmat durerea,mi-a zis ca nu trebuie sa iau nimic ca o sa-mi treaca repede,bine ca am putut dormi bine azi noapte…saracu Lica🙂

  18. Au sosit rezultatele analizei medicale pentru Rahela Staiciu si totul este bine, a fost un ganglion care s-a transformat in chist datorita racelilor repetate. Parintii ne multumesc pentru rugaciuni.

  19. Tabita,
    multumesc mult pt. hainute. Nici nu-mi vine sa cred ca am nevoie de hainute pt. fetita🙂 Ma obisnuisem cu pantaloni si camasute pt. baietel si am emotii cand ma uit la rochite🙂

    Ana,
    si tie iti multumesc pt. ce mi-ai dat si in special pt. incaltamintea de baietel🙂 Ma pregateam sa iau ceva pt. Mati ca vine toamna si acum mai aman un pic🙂

    Crysty,
    a ajuns la mine si o bluza visinie, care nu e a mea. Nu stiu daca a fost cu intentie sau nu. Oricum ms🙂

    Clau,
    voi ce mai faceti? Ai inceput munca ?Sara merge la gradi sau e tot in vacanta?

    Flori,
    multumesc pt. carte. E faina. Ieri, in loc sa dorm putin la pranz cu Mati, am fost curioasa sa tot citesc🙂

    Imi pare rau ca nu am putut ajunge duminik. Matias si-a facut un program de somn!!! De la 23:30 pana la 10 dimineata, iar daca indraznesc sa-l trezesc mai repede toata ziua e…lupta🙂 Ati mai facut babyshower pt Suzana?

    Miha,
    am auzit ca ai cantat bine la bis. Sa-ti tina Domnul obiceiul, cum se zice🙂🙂

    Irina,
    Daniel e asa incantat ca Denisica ta sta la el in brate. Ii place mult de ea🙂 Mi-a marturisit ca el isi doreste mult fetita ( asta in contextul in care ma intreaba :” si ce facem daca e tot baiat??? ” )🙂

  20. A, Crystynyca, tocmai cand ii spuneam lui Daniel ca sotul tau sta cu bebe si tu vii singura si relaxata la bis. imi zice: ” pai acum era ea cu fetita la bis.”🙂 na!

    Daniel a tot fost plecat in fiecare zi si duminik in misiune… toata ziua. Incercam si eu sa-i spun ca trebuie sa mai stea si pe-acasa , cu Mati si…

  21. Eu am venit duminica cu Beatrice pt. ca , Cristi s-a dus la gara, sa le duca pe mama si Lavinia :):)🙂 Daniel nu trebuie sa stea numai cu Mati ci si cu tine😉🙂🙂
    Noi tinem f. mult sa ne petrecem timpul impreuna, toti patru. Asa ca spune-i lui Daniel motivul.🙂🙂🙂 Si sincer imi place sa vin cu ea, numai ca ma chinui s-o aduc de la masina pana in biserica, in scaunul de masina.

    Ma bucur pt. Rahela ca este bine!!!

  22. Multumim lui Dumnezeu ca este bine Rahela!Ne bucuram.
    crisbodo ce ai mai scris,🙂 eram sigura ca o sa ti placa, scrie foarte frumos si interesant, unele lucruri parca le sti , dar parca te luminezi doar atunci cand le citesti, si mie imi place foarte mult cartea.

  23. Crystynyca, parca am nevoie sa stau singura cateodata si de asta prefer sa iasa cu Mati sa mai am si eu timp pt. mine. Adevarul e ca lui daniel ii place sa iasa si cu mine si cu mati, dar ma simt prea obosita cateodata si vreu sa stau singura. Ei, asta e deocamdata si inca cativa ani🙂🙂
    Mi-e aiurea ca nu pot nici iesi singura cu mati, cu carutul sa ma mai plimb si eu pe la magazine, stii cum e🙂🙂 of, si cand ma gandesc ca va veni iarna si voi sta numai prin casa……

  24. Ne rugam sa fie bine. Si tu pe langa ea!🙂

    Grasunica mea mi-a terminat spatele… abia ma misc, nici nu pot sa o mai ridic in brate. Deh! ce sa fac, VARSTA isi spune cuvantul! Nu-i asa madam Cucu sau tu esti in floarea varstei?😀

  25. eu am luat paracetamol, dar raceala a coborat pe bronhii, asa ca m-am dus frumusel la farmacie si mi-am luat antiinflamator (nurofen) si pt. gat iau voseptol, tusesc dar sper sa-mi treaca de la voseptol, daca nu, o sa iau si-un sirop de tuse.😉🙂 la d-ta madam stoica, este incurcata treaba, alaptati. asa ca dati-i pe paracetamol, merge si oscilo, , CORYZALIA SI PARAGRIPE de la Bioron. sunt hemeopate, le poti lua fara grija, sunt si bune! sanatate!!!

  26. cam bate asa e….:)
    vineri pentru fetele interesate🙂
    Domnul sa ne binecuvinteze in activitatile noastre, in relatile cu sotii si copii nostri. Amin
    va pup
    ne vedem duminica

  27. eu am pus gogosari ieri cu tata , azi cica castraveti🙂🙂 tata nu prea e cu rabdarea cand isi pune ceva in cap🙂
    am vb sa punem sambata , da, da, sambata nu ne mai prinde🙂 sunt obosita si mi e somn , imi pare bine ca e vineri ,maine sa dorm si eu macar pana la 8.

  28. ooooo, harnicuto!🙂 Bravo! Probabil ca si Tabita este prinsa cu conservele pt iarna.

    Dragelor, eu nu mai am credit la tel de ceva vreme. Cand sunati, sunaaaati de mai multe ori. Tel nu o deranjeaza pe Miruna ca e f incet, nu-l aud nici eu uneori!😀

  29. of! eu nu scap de tuse, nu pot sa dorm noaptea, ma trezeste … am luat medicamente si iau. nu ma doare in gat, tusea provine de la o mancarime si este seaca, macar daca expectoram…
    abia astept sa merg la ziua lui Oti! sa mananc TORT!!!🙂🙂🙂🙂
    azi vrem sa facem curatenie generala la noi in camera! sa avem spor!
    va pup!

  30. neata, si pe noi ne-a prins raceala, denisa tuseste de azinoapte de numa, si ma oftic ca numai in weekend o apuca de nu ma pot duce imediat cu ea la medica…acum ii dau cv sper sa ii treaca, avem amandoua aproape aceleasi simptome…Denisa tuseste mai rau decat mine…daca mai tuseste asa si la noapte nu venim maine la bise, sper sa nu te superi Dana.
    va pup si insanatosire grabnica Cristina

  31. cristina, se pare ca „lucram” in tura de noapte🙂🙂 si eu dorm cu prosopul langa mine iar cand ma apuca tusea, fug la baie🙂🙂
    dana, eu moarta coapta VIN MAINE!!!🙂🙂🙂

  32. mai, mai, mai ce pustiu pe la noi!!!🙂🙂🙂 oare s-a intamplat ceva?!!!
    Tabita, unde esti?!!! Esti cumva ratacita printre borcane?🙂🙂🙂🙂 cred ca s-a format un labirint si nu mai gasesti drumul spre calculator🙂🙂 Andrei, te rog frumos, spune-i tu sotiei tale ca tot intrebam de ea!🙂🙂🙂
    joi avem sedinta la gradinita, sa vedem ce-o sa fie.
    Cristina, sa-i dai rochita Cristinei B. nu stiu daca o poarta, daca nu sa mi-o aduci s-o dau altei pers. insarcinata. Ai inteles madam Stoica?!🙂🙂🙂🙂
    As vrea sa mai scriu dar n-am ce, ca nimeni nimic, nimic… poate data viitoare🙂
    o sa postez ceva melodios, poate va treziti din amorteala🙂

  33. lasa Andra ca trece si sezonul zacustatilor🙂🙂🙂🙂 Eu am ajutat-o pe mama ieri la sucul de rosii.
    mai madam Mihaela, am sa-ti traduc si eu ca politistul de la exm. auto🙂🙂🙂 Baraka este bun pt. imunitate si tuse, contine chimen. Te-am luminat?!🙂🙂🙂🙂

  34. 😀😀😀😀 ce am mai ras cu baraka, esti tare miha!!! ti a dat madam cucu raspuns ca la carte🙂
    sanatata lui miki, crisitna -e cam greu acum si cu miruna , nu ?! tre sa o feresti , mititica-bombonica🙂
    in sezonul asta noi am pus gogosari si castraveti , ardei copti si vinete la congelator…..sa vedem ce o mai fi…..numai ca eu de saptamna trecuta tot ma simt rau, am asa ca niste palpitati pe la inima si nu mai pot sta pe picioare , de ieri seara am fost mai bine , vineri mi am facut programare la doctor sa mi dea o trimitere pt analize , o sa i fac si denisei,banuiesc ca de la anticonceptionale , acum le am intrerupt si parca ele ar fi cauza,sa vedem ce o fi.

  35. Ce verset frumos! Mai rar sa gasesti neprihanire si bunatate la un loc!

    Floricica, eu ma simt asa in special toamna si primavara cand am lipsa de calciu si magneziu. Am fost la cardiolog cand mi s-a intamplat prima oara.

    Mihaita e bine in sensul ca nu face temp. dar tusesteeeee. Ma rog sa fie bine Miruna in ciuda fp ca Mihai o pupa toata ziua.

    ce harnicute furnicute sunteti voi! Bravo! Mai scrieti, sa stim si noi ce sa cerem, de la cine sa cerem!😀😀😀

  36. Salutare fetelor!
    Numai de bunatati vorbiti pe aici…
    Eu am incercat azi reteta Tabitei – prajitura cu mere. V-o recomand. E foarte buna si se face foarte repede mai ales cand ai si ajutoare prin casa🙂

    Miha se pare ca esti pe lista neagra a Cristinicai. Te-a luat in vizor deci ai grija :))

    Cristina cred ca poti lua extract de coacaz negru. Este foarte bun pentru rinite. Eu ii dau lui David de la noua luni deci nu cred ca o afecteaza pe Miruna daca trece in lapte.

    Dana, Lucas a fost foarte incantat de ziua lui Oti. Sper ca si Oti s-a simtit cel putin la fel de bine.

    Cristibodo, ce face Miriam?
    Irina, mai tuseste Denisa? Incearca sirop din muguri de brad cu vitamina C. Lui Lucas i-a facut foarte bine. Daca mai ai nevoie de aparat sa ma anunti. Multa sanatate!
    Va salut pe toate si astept sa ne vedem duminica. O seara binecuvantata!

  37. si mie mi a placut versetul.sa vedem ce iese la analize.o sa incerc si eu prajitura tabitei si dan mi a spus ca e buna, sa vad cand imi fac timp.
    irina e cu treaba pt nunta🙂 irina ai auzit ca venim si noi la nunta🙂 duminica la pranz s a hotarat lica🙂 sa vad acum cu ce ma imbrac🙂 cum mai este denisa?
    andra tu te simiti bine? ti a mai fost rau?

  38. ooo…super flory, eu mi-am gasit cu ce sa ma imbrac, problema e ca am 2 optiuni si nu stiu la care sa am hotarasc😀 ma bucur ca veniti. denisa e mai bn, mai tuseste din cand in cand, i-am dat 5 zile tratament cu ibalgin si cred k i-a facut bn…
    Ana tu ce sirop pentru imunitate i-ai dat? as rea sa incerc si eu poate nu mai raceste asa de repede. ea la orice antulet sau un pic de curent gata o ia raceala, mai ales tusea asta de care nu am scapat deloc toata vara…va pup pe toate

  39. voi cu racelile, Lavinia s-a apucat de scos dinti🙂🙂 ieri, n-a avut ce face si si-a bagat o ata de la un balon mare, pe care sari, si a tras un sut puternic de si-a miscat dintisorul. Azi o sa ma duc la mine la cabinet sa iau un clestisor si o crema sa-i amorteasca locul cu pricina. ieri am avut sedinta la gradinita, am discutat … am de dat bani🙂🙂
    Va las, am o zi plina azi!

    Va pup pe toate!!!

  40. Si noi suntem cu mucisori, adica Matias. Eu si Daniel suntem si cu mucisori si cu usturime de gat🙂

    Miha, daca ajungi maine nu uita de incarcatorul de la pompa, te rog. Cred ca dimineata va ajunge Daniel la bis.

  41. sanatate tuturor bolnavoirilor!!!
    si beatrice are putin mucusori, doar atat.
    azi am fost in bucur-obor sa-mi caut pantofi, nu mi-am gasit, magazinul era plin dar nu mi-a placut nimic! a! ba da, mi-a placut o pereche, insa, costa 250 lei, asa ca am iesit din magazin🙂🙂🙂🙂 of! pun ochii numai pe scumpeturi🙂🙂🙂 astept, nu ma grabesc😉🙂 dati-mi si mie idei, unde sa ma duc dupa pantofi🙂🙂

  42. Buna dimineata!🙂 Madam Cucu, matinala ca intotdeauna.

    Baietii tusesc in continuare pe mai multe voci. Nici astazi nu i-am lasat la sc si gradi.

    Imi recomandati si mie o/un dr ginecolog? Am o prietena care s-a fript cu 2 dr…

  43. buna ziua crystynyca🙂🙂🙂
    foarte frumoasa beatrisa pe facebook
    imi pare rau pt baieti,cristina, multa sanatate, miruna cum e? eu nu am ce sa ti recomand.
    andra mi a placut foarte mult cum iti statea duminica, foarte frumoasa:)
    irina, lica mi a povestit de denisa ta ca a inceput sa mearga – i a placut cum venea cu manutele sa te i a in brate.

  44. fetelor, multumesc, inca nu merge asa de bn…daca ati observat i-am cumparat ghetute de la ortopedica sa o ajute la mers…inca se impiedica :))mai ales knd oboseste. am fost azi la dr si nu a luat in greutate, mi a zis k trebuie sa ii fac cv sa o conving sa manance ca altfel nu o sa se dezvolte cum trebuie pentru ca este f mica de inaltime pentru varsta ei si nici greutatea nu e prea buna…8400 g imbracata…dar credeti-ma ca in fiecare zi ma chinui cu ea sa ii dau sa manance…o sa incerc in continuare…nu am ce sa fac.poate mai imi dati si voi idei…va pup

  45. Irina, eu zic sa ii faci program de masa . lasa-o mai multe ore sa i se faca foame si incearca si asa. si Mati face figuri la mancare si eu ma chinui cu aceeasi problema, insa el mai manca cate ceva intre mese si acum m-am hotarat fara nimic 3 ore si e mai binisor. Eu stateam toata ziua sa-i mai pun ceva in gurita si din cauza asta cred ca nu-i era prea foame.
    noi suntem mai bine , acum mai avem ceva mucisori pe care ii aspiram si speram sa trecem pe ceva de imunitate dar nu stiu ce.

    Crysty, nu-ti mai place ginecologul tau de nu o recomanzi ?🙂

    • O recomand cu cea mai mare incredere. Prietena mea o cunoaste si i-ar fi placut mult sa mearga la ea dar unul din dr la care ea a mers e la acelasi spital cu dr mea si nu vrea sa aiba probleme…

  46. Irina, eu zic sa-i faci program la 4 ore, nu vrea sa manance, astepti inca 4 ore, fara sa-i dai ceva.Eu asa le-am facut fetelor. Si sa nu-i dai noaptea sa manance, sa-i dai ceai. Eu i-am scos mancarea noaptea lui Beatrice. Nu ti-a recomandat ceva pt. pofta de mancare? Ai vazut, noi avem probleme si acum cu Lavinia, in schimb Beatrice, este pofticioasa, daca mananc, se uita in gura mea si-i dau si ei putin sa simta gustul. Poate cu ea n-o sa avem probleme cu mancatul🙂🙂🙂 Du-te la plafar si cere ceva pt. pofta de mancare.
    O zi placuta tuturor!

  47. irina, stai linistita , usor usor o sa manance ea, denisa la un an avea 9 kg asa ca nu era departe de denisa ta.
    doctorita trebuia sa i dea ceva de pofta de mancare,sau ceva sfaturi ca doar de aia e doctora, nu doar sa ti atraga tie atentia
    vezi ce i place din fructe, legume, carnita, si incearca cu astea sa le faci in mai multe feluri.

  48. Crystynyca, cum de bebelusa ta nu plange de foame noaptea? Eu m-am disperat cu Mati. Doarme la 12 noaptea si pana la 9 dimineata se trezeste de 4 ori sa bea lapte. Nu merge cu ceai sau apa ca plange. Bea 400 ml de lapte noaptea !Nu stiu ce sa mai fac pt. ca ne trezeste mereu.Suntem asa obositi!

  49. la inceput, a plans, dar s-a obisnuit, se trezeste noaptea, ii dam ceai, mai bine zis Cristi ii da ceai🙂 el se trezeste.
    lasa-l sa planga o zi, doua, trei si apoi poate isi revine. eu ii dau ultima masa la 22:30 si prima in jur de 6:00, iar cu dormitul, pe la 20:30 pana la 6:00 sau 7:00.

  50. Mihaita bea in jur de 600 ml/noapte in 2 reprize! pana la 1 an si 2 luni se trezea si bea laptic de la mami, apoi a trecut la biberon pana pe la 2 ani.🙂

  51. Eu cu Rebeca ma trezesc de 3-4 ori pe noapte si ii dau cate 120 ml de lapte de fiecare data,nu mi se pare normal asa de mica sa-i scot laptele noaptea…iar ziua nu astept 3 ore ca sa-i dau sa manance…cam tot timpul ii dau sa rontaie ceva,nu am tinut niciodata un program strict ptr ca nu poti sa te iei dupa un program anume,fiecare copil e diferit,Irina trebuie sa vezi cam cum ar fi mai bine ptr Denisa,si a mea are perioade cand nu mananca si ma apuca disperarea crezand ca are ceva,dar au perioade si ei…linisteste-te ca si doctora mea uneori cand merg la ea ma baga in sperieti si de fapt nu ar fi cazul,are Domnul grija!fiecare copil e diferit,si oamenii mari nu toti au inaltimi si greutati la fel,tu esti micuta…Oti la fel…asa ca stai linistita,mai bine sa fie mai „silueta” decat prea dolofana🙂,te pup.

  52. da fetelor, multumesc de raspunsuri, azi a papat, am pacalit-o cu Elmo song, daca stiti pe papitoii aia difuzati de americani…etc…i-am dat la 9 cereale cu lapte, la 12 am iesit afara vreo 30 de min si knd amintrat am pus-o in scaunelul ei, i-am pus papitoii si mi-a mancat, k era atenta la aia si manca fara sa isi dea seama, bineinteles k nu a mancat ea cat mananca un copil dar am fost multumita.i-am facut tocanita de cartofi cu piept de pui.dupa i-am dat cateva bucatele de mar si juma de croissant, fara crema.mai pe seara o sa vad eu ce ii dau ,sper sa pape😀 Doamne ajuta!
    aa si laptele noaptea…eu ii dateam apa dar imi plangea de foame pn knd mi-am dat seama k de fapt ii e foame si am inceput sa ii dau lapte…doar o data se trezeste, imi bea knd se culca(depinde de cat de obosita e,la 8-9-10seara) si apoi in jur de 4 dimineata cere laptic si adoarme la loc, ma enerveaza k nu ma pot misca de ea nnoapte, daca ma duc sa ii fac lapte la bucatarie ma duc cu ea in brate,k altfel urla…:)))imi vine sa rad acum, dar noaptea….sunt chiauna…oricum mie imi convine asa…mai bn decat atunci cand ii dateam sa suga.
    ce parere aveti de termos, aveti voi?oare tine daca pun apa fierbinte in el , de la 23 sa zic pn la 4 dimineata?as vrea sa imi iau si eu, k sa nu mai stau sa ma duc la bucatarie, sa i fac mai repede laptele…
    va pup, acum trebuie sa plecam la kineto….denisa nu mi-a dormit sa vz ce ravagii face…:))iar chin cu ea in masina:D
    multa sanatate la bebiti :*

  53. Irina, eu „lucrez” numai cu termosul, non-stop🙂🙂🙂 noaptea este eficient!!! n-ai treaba, ai apa calda si faci direct laptele … 🙂🙂🙂

  54. Irina si eu inainte ma chinuiam cu facutul laptelui,ma trezeam si ma duceam sa-i incalzesc apa la microunde pana cand m-am apucat sa-i pregatesc de noaptea apa in termos semi-calduta cat sa o poata bea si ii pun masura care o vreau in pungute mici,de exemplu 4 lingurite,si asa in cateva secunde e gata laptele,imediat la comanda ei sa nu mai apuce sa urle😀,imediat ce bea se intoarce pe-o parte si doarme…termosul meu tine apa calda toata noaptea si nici nu o incalzesc prea tare…

  55. fetelor, Mati al meu papa inca lapte cu apa la temperatura camerei. curand voi folosi si eu termosul, e foarte bun. eu mai am un incalzitor de biberoane si tin in el un biberon cu apa, insa o incalzeste cam tare si trebuie combinata.

    miha, nu cred ca are viermisori, papa normal si nu da nici un semn ca ar avea. ia in greutate si nu e vanat pe la ochisori ( cica si astea sunt simptome pt. viermisori ). lui ii este foame, asa ca ii dau laptic. ma gandesc , ca si Andra, ca e mic sa-l lipsesc de acum de lapte, are nevoie de calciu si pe zi nu ar manca atat lapte incat sa-si ia necesarul de calciu. e greu, dar ma mai chinui asa. om vedea cat. De la iarna, daniel se va ocupa exclusiv de noptile lui Mati., iar eu, desigur, de Miriam . asa ca… curaj!!!🙂🙂🙂

    cu programul de zi, pt. mese sunt de acord cu Crystynyca. e sanatos sa aibe asa.

  56. incerc si eu fetelor, azi i-am dat la 9 si 13…apoi am fost la kineto si facea ravagii pe acolo daca nu ii dateam sa rontaie cv, si nu am reusit sa ii dau la ora stabilita.maine incerc iar, urati-mi succes.va pup

  57. fetelor, stie cineva, ceva de Tabita?! chiar ma ingrijoreaza faptul ca n-a scris nimic de atata timp! eu o pot suna de la 1, atunci primesc minute nationale. astept vesti.

  58. hey!

    ia uite mai, cristinico, ca am deschis asta taman dupa mesajul tau. si m-am bucurat sa vad ca ii e dor cuiva de mine!!! chiar ma simteam oarescum singura si parasita in orasul ista mare si mohorit.

    eu sint bine, sanatoasa. tot fara computer, dar chiar in seara asta vorbeam cu copiii si apoi si cu andrei, ca e muuuult m bine fara el in casa. am timp sa citesc cu ei in fiecare seara, am timp sa fac m multe bunatati culinare, (am invatat sa fac piine de casa!!! e delicioasa si ia jum ora toata pregateala) am timp sa citesc m mult si serile dar si diminetile, pina se trezeste deea…

    de 2 sapt sint in zugraveli. merge cam greu ca fac munca pe sarite si cam singura. am avut-o pe deea la valeni o sapt si atunci am avut spor m mult. dar cu ea prin preajma e m dificil, caci mereu e pusa pe treburi mari si daca nu-s atenta… cine stie cu ce ma trezesc. si apoi tb sa ii fac mincare m speciala, sa am grija sa o hranesc de 4 ori pe zi, sa-mi mai fac timp si pt carticelele de virsta ei, ca deh, daca la gradi nu merge, tb sa o invat eu tot ce trebuie.

    am avut un dulap mic la copii in camera, de care am scapat simbata trecuta si pina vineri, cind sper sa ne vina cel nou, toate hainutele copiiilor staui pe jo, pe marginea patului, pe speteaza scaunelor…. e o harababura de-ti vine sa-ti iei lumea-n cap.🙂 in schimb peretii sunt curati, albi, miros a proaspat si ma bucur ca macar asta am reusit sa fac pina acum. cu ajutorul Dlui sper ca intr-o luna sa ajung la liman cu toate.

    am tot sperat ca o sa ne mutam de aici si din acest motiv am tot aminat sa facem curat in apartament. dar ajunsese asa de amarit si murdar ca incepuse sa ma deprime. si mi-am zis eu ca daca tot incepem un an nou scolar aici, macar sa-l incepem cu dreptul si cu voie buna, asta insemnand exact ce v-am relatat mai sus.

    in rest, ce sa va zic… copiii au inceput scoala, au dat deja o multime de teste si inca mai au de dat… andrei munceste de zor pt a ne intretine pe toti, (sa-i dea Dumnezeu sanatate!) deea imi alunga orice urma de plictiseala prin voiosia ei molipsitoare… sintem cu totii bine, multumim Domnului!

    (DEEA. (vede in parul bunicii fire albe si ii zice) :
    bunica, tu ai par galben.
    bunica: nu e galben, e alb.
    deea: ba nu, e galben. asta inseamna ca acusi o sa te duci la Domnul Isus.
    bunica:…?!?…( ramine perplex si nu stie daca sa rida sau sa plinga.)
    deea: bunica, cind vine Dl Isus sa te ia, sa ne dai repede telefon ca si mami, eu, sara si stefan vrem sa mergem.
    bunica se hotaraste sa rida.
    deea: bunica, sa ai grija sa-ti iei ochelarii aia buni ca sa ne vezi, ca or sa fie multi oameni acolo.🙂🙂🙂

    alta! ma uit la ochii ei si vad ca niste gene prea ii stateau lipite. crezind ca are ceva marmelada sau miere la ochi ma uit mai bine si vad ca e rimelata. o intreb ce si cum si ea imi spune ca a vazut la bunica rimel si „ruja” intr-un sertar si a rugat-o sa i le aplice.
    eu: (uitindu-ma cu drag la ea ii zic: zapa (de la zapacita)
    deea: mami, NUUUUUUUU! nu intelegi??? bunica m-a dat!

    alta! dupa ce ne-am intors de la valeni, seara se roaga asa:
    Doamne ISuse, te rog sa faci sa mai fie odata biserica, sa ma intilnesc cu maria (verisoara ei) ca sa ii dau papusa pe care i-am furat-o miine!😀😀😀

    nu-i asa ca-i dulceee!!!!

    va pup si va salut pe toate.
    cristinico, pe tine te pup si te imbratisez strins! sper sa te vad duminica seara.

  59. hei, bine ai revenit tabita, chiar nu stiam nimic de tine, dar acum chiar ne ai povestit tot :)mult spor la munca si sanatate sa poti sa le faci, da, e foarte scumpa dea ta – e tare si bunica🙂 a dat copilu cu rimel, ha ha ha 😀
    irina dar tu cum vrei sa i dai denisei sa manance la 9 si apoi la 13.00 , mama, pai si mie mi se face foame pana atunci , eu zic ca sunt prea multe ore, ea e si mai mica decat noi,
    eu tot rontai la servici cate ceva pana la pauza de la 12.00 si dim la 8.30 mananc cate un sendvis.
    asta a fost parerea mea, tu faci cum vrei, te pup

  60. flori tu ai dreptate intr un fel.azi nu a mancat nimic de la 9 si acum 20 de min knd i am dat pranz nua vrut…a mancat doar un iaurt, si 2 stiksuri si cateva boabe de struguri. daca e sa o las, cum zic multi, pn i se face foame, (si a stat destul de mult pn la 13,4 ore)ea tot nu mananca daca nu ii place si sta nemancata toata ziua…asa k mai bn ii dau ce ii place decat sa o las nemancata toata ziua.

  61. irina, intre mese trebuie sa-i dai o gustarica, si dai ce-i place ei. stomacelul ei se va invata cu un program. daca ii tot dai toata ziua sa ciuguleasca, normal ca n-o sa mai manance, eu asa te sfatuies sa ai rabdare si sa incerci sa-i faci un program de masa, si intre o gustarica.

  62. Tabitaaaa!!! Ma bucur mult sa aud vesti de la tine. tocmai ma hotarasem sa te sun zilele astea sa vad cum mai esti( si eu probleme cu creditul🙂 Sa stii ca si mie mi-era dor sa te vad, nu stiu, asa mi-a venit🙂 Multumesc inca o data pt. hainute. poate ajung si eu, cu ajutorul Lui duminik sa vad cum mai arati🙂

    fetelor, eu…grasa si „frumoasa”. Azi am fost la medic si am 70 kg, de la 56. nu va mai spun cat am pus , faceti voi calculul. draguta de doctora zice ca nu se cunoaste ca am atatea kg, dar eu le vad si ma ingrozesc cat voi mai lua astea 3 luni.

    In rest nu prea bine, cica. azi noapte am avut contractii cam puternice si azi inca mai am si dr. se hotarase sa ma interneze cateva zile , dar am convins-o sa-mi dea ceva acasa o vreme sa vedem. Sunt pe nospa si gynypral, 2 sapt. cica trebuie sa am grija ca altfel tot ajung la spital, la perfuzii, pt. ca e posibil sa se rupa membranele si sa pierd fetita. placenta arata „binisor”, cu niste ” lacuri vasculare” , dar, deocamdata nu e grav, ci doar daca nu se mai dezvolta bebe si daca nu mai ia in greutate. acum zice ca are 800gr. si totul e ok cu ea, insa vedem mai incolo. trebuie sa mai fac niste analize si…din astea pe la mine.
    Daniel s-a intristat mult cand a auzit vestile astea”bune”, dar pt. mine au trecut pe langa ureche🙂 nu imi fac griji ca Domnul stie ce are de facut si sunt ok. Faza e ca si eu, ca Tabita, trebaluiesc prin casa cu curatenia, spalat parchet, holuri, baie, bucatarie…genoflexiuni cu Mati in brate. vrem si noi sa reparam un hol si ma cam streseaza ca Daniel nu are timp si m-am apucat eu sa mai spal peretii ca sa putem da cu lavabila. ei, asta e! Hai k v-am povestit o gramada.
    Mai spuneti si voi cate ceva sa mai citesc si eu.

    Irina,
    sa stii ca Matiutul meu a inceput sa pape mai bine de cand am incercat cu program. Nici la mine nu a mers cateva zile, dar nu i-am mai dat intre mese toata ziua, ci doar cum a zis si Crystynyca, cate o gustare cu covrigei, cateva feliute de mar sau bobite de strugure si cate un iaurtel mic de fructe. Treaba merge bine , deocamdata.
    Mai incearca, nu te lasa asa usor.

  63. fetelor, nu ma las, dar azi nu mi-a mancat nimic, un iaurt la pranz k mancare nici atat, si cateva guri de banana, stiksuri putine si struguri. si s-a culcat d ela 19…asa adoarme in ultima vreme, ea nu doarme ziua,de obicei, si se culca devreme seara.azi mi-a dormit la 1 ora la pranz…e f aiurea „programul”ei(ca numai program nu e)maine o sa incerc iar, sa ii fac altceva de mancare si sa vad daca ii place….om vedea.
    va pup

  64. Mai Cristinica, niste sfaturi pt. tine, deschide ochii mari, mari, mari si citeste : SCOATE SI GRESIA CU PICAMARUL, DUPA ACEEA INCARCA IN SACI, CARA-I PE SCARI PANA-N SPATELE BLOCULUI, DU-TE SI CUMPARA ALTA GRESIE, PE CARE S-O CARI TOT TU DE LA SCARA, BAGA SI-UN ZUGRAVIT CU VINAROM SI AI MARE GRIJA SA INHALEZI CAT MAI MULT MIROS, ASA, SA-TI ” SPELI” PLAMANII , DAR FA SI CATEVA INSPIRATII SA AJUNGA SI LA CEA MICA , CA SA EXCLAME ” MAMAAAA, CE AER PROASPAT SI PARFUMAT, IMI TRIMITI !!!” VEZI , PARCHET, PARCHET, N-AI DE SCOS, IA-L SI PE MATIAS SI ARUNCA-L SUS, SUS, APROAPE PANA LA TAVAN, STII TU LEGEA GRAVITATIEI, CAND IL PRINZI LA-NTOARCERE SA TE COCOSEZE PUTINTEL, IMEDIAT SA TE DUCI SA MUTI SI NISTE MIOBILA … 🙂🙂🙂
    Pai, bine mai Cristinica, te tii de prostii?! Stai linistita! destul te chinui Matias. Asta daca nu vrei sa ajungi in spital cu perfuzii in vena.

  65. crisbodo- stai mai linistita, nu te mai ocupa de treburi de astea ca nu mai esti in puterea necesara, mai ales ca ti e rau si doctorita ti a spus ca te ar interna, asa ca lasa ca o sa faca Daniel cand o putea si el. sau iti surad sfaturile crystynycai🙂🙂🙂 si te ai apuca de ceva mai multa treaba🙂
    azi dimineata am inceput sa citesc romani , mi a placut mult un verset, il stiam dar acum apare altfel pt ca e biblia noua si nu e nimic subliniat🙂 biblia de la cristy…
    ce mai fac baieti tai cristina, ce ti a spus la doctor? miruna cum e pana acum?
    Romani 2.10
    Slava, cinste si pace va veni…peste orcine face binele…

  66. azi am fosr cu Lavinia la med. sa-i recolteze sange pt. analize si testul pt. amidonul pe care Lavinia il are in stomacel. M-am trezit devreme, am trezit-o si pe lavinia, ne-am pregatit si-am plecat. La ora 8 fix eram la policlinica. Eram primele. Asistenta n-a binevoit sa vina cand trebuia, a venit pe la 9:30, si vroia sa ia in ordinea care dorea dansa. Eu m-am suparat si i-am zis ca stau de la 8, mama a ramas acasa cu Beatris si trebuia si ea sa plece la serviciu. Nu i-a convenit si a inceput sa-mi zica ceva de genul ca sa plec si sa vin alta data, ca sunt gratuite … concluzia , ca-mi face mie un favor cu analizele. I-am zis ca nu este totul gratuit , ca platesc 90 lei … in fine! parintii care erau acolo, erau si ei nemultumiti de dna as. asa ca nu m-am lasat si-am fost prima. Lavinia era nemancata, la gradi intarziasem mult … bine ca a avut trotineta la ea si ne-am deplasat rapid dupa aceea, eu alergand bineinteles!🙂🙂🙂
    Beatrice a facut ieri temperatura 39, n-a mai facut, oricum azi nu am de gand sa o scot afara.

  67. Si Davidutu meu e cu temperatura de trei zile. Azi e mai bine dar nu mananca decat lapte. Si Denisa Irinei e bolnavioara. Cred ca circula vreun virus prin aer…

  68. Si Rebeca da semne de raceala,ii curge putin nasucul si este cam molesita,ii dau Ibalgin si Humex ptr ca tuseste putin,sper sa-i treaca repede,bine ca a inceput sa manance azi ca ieri vroia mai mult lapte…

  69. Ce vorbarete ati devenit!Noi suntem mai ocupati in perioada asta ,participam la TIB-ul de la Romexpo .

    Legat de mancare, sa va zic ce papa alexutu: dimineata” leptic incaghit” de mami, cam la o ora sau chiar imediat un tost cu crema de branza ,unt etc,un fruct -daca mai vrea ,la pranz ,daca avem supa sau ciorbita papa inainte de somn si dupa, felul doi ,daca nu un singur fel ,la 5 iaurtel si ce mai avem si seara lapte .

    Tabita,mi-a placut ce ne-ai povestit.Unde vreti sa va mutati?

  70. Crisbodo, stai cumintica! Eu am gasit de curand Gynypral prin geanta!😀
    Iti trimit duminica niste hainute de la Miruna? Eu nu cred ca ajung, baietii mei tuseeeeeesc intr-o veselie. Astazi l-am lasat pe S la sc si acum tuseste si mai mult. Au fost niste zile nebune!
    Miruna este bine, ne rugam sa o protejeze Dumnezeu in continuare. Marti a facut 3 luni, e o zambareata!🙂 Ii place sa aiba timp de calitate, nu asa… oricum. De cateva zile tot incearca sa se intoarca de pe spate pe burtica. In leagan nu sta prea mult, se incordeaza sa se ridice, ai impresia ca sare din el.😀 E o scumpa!🙂
    Eu sunt obosita-franta! Si ametita! Daca inchid ochii am senzatia ca mi se taie firul. Stiti voi despre ce vorbesc…
    Va pup si multa sanatate!😀

  71. Cristina, mie mi s-a taiat firul🙂🙂🙂 am dormit si eu cu fetele, in jur de-o ora, azi noapte nu prea am dormit, si daca tot nu puteam sa adorm, am facut cateva felicitari pentru copilasii nostri🙂 o sa ti le trimit.

    Cristina B. sa stai cumincioruca!
    Ana, cum te descurci cu boala?

  72. Crysty, multumesc anticipat pt. hainute si pt. gynypral🙂🙂 Nu stiu nici eu daca ajung la bis., dar ajunge Daniel, dimineata si le poti trimite.
    Eu si azi am avut contractii, dar sper sa mai treaca.

    fetelor am luat un sirop pt. imunitate , pt. Mati ; imunogrip junior. stie cineva daca e ceva de capul lui?

    Ana, am cerut ceva cu extract de coacaze negre, parca ziceai tu, dar mi-a zis ca asta e cu alcool si mi l-a indicat pe cel de mai sus.
    Cum mai e David? Mati a fost racit cu muculeti, fara tus si febra, dar tare mi-e teama ca vineri vine cumnata mea din olanda cu baietelul ei de 3 ani si, cica, e racit, cu febra… cu tot tacamul. Nu stiu ce m-oi face, sper sa aibe Domnul mila sa nu-l intoarca pe Mati.

    Miha, baietelul tau e mai mare decat baieteii nostrii, asa ca trebuie sa pape mai mult🙂🙂 Eu nu prea reusesc sa-i dau 2 feluri de mancare ca papa iaurt, fructe, ciorbita sau felul 2, lapte si cate ceva printre si nu-mi mai ajunge timpul🙂

    • Cris, stai cumintica nu te apuca de trebaluit.Sa-ti spuna Cristina S cum a fost acasa la ea timp de 9 luni:) Nu se intampla nimic daca ceva nu e facut:important acum e sa fiti bine .Domnul sa va poarte de grija!

  73. crisbodo – si deny a luat imunogrip junior , noua ne a fost bun, acum depinde de la un copil la altul

    azi e vineri – sa mijlocim pentru familiile noastre.Domnul sa ne intareasca si sa ne dea putere si intelepciune cum sa ne purtam cu sotii si cum sa ne crestem copii in ascultare de El.
    Filipeni 4:6
    ‘Nu va ingrijorati de nimic; ci in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multamiri.’
    Iosua 1:9
    ‘…Intareste-te si imbarbateaza-te? Nu te inspaimanta si nu te ingrozi, caci Domnul, Dumnezeul tau, este cu tine in tot ce vei face.’

  74. azi plecam la tara la lica , sa va rugati si pt noi sa ajungem cu bine, avem un drum lung, ma rog ca Domnul sa rezolve sa poate si lica sa se invoiasca de la 4,daca nu reuseste plecam tocmai pe la 7, o sa ajungem cred ca pe la 2-3 noaptea😦
    duminica nu o sa fiu , dar daca sunt copii sanatosi si la biserica, o sa repete ana si dan cu ei

  75. cam singura pe aici azi😦 Domnul mi a ascultat rugaciune Lica incearca sa ajunga la firma pe la 4 asa ca poate la 5 sa plecam din Bucuresti, daca s a rugat cineva pt noi , multumim! :)weekend placut si sanatos🙂

Lasă un răspuns

