Baby shower Miriam

Hai sa vb putin de baby showerul pt Crisbodo. O sa va scriu la ce ma gandesc eu si cam cum am incercat sa fac pana acum.

Am inteles ca Miha a vb cu Cristina si au convenit ca si data prima sambata din noiembrie, asta inseamna 5 nov. Singurul lucru la care ma gandesc acum e daca Sorina e disponibila atunci, ar fi fain sa poata participa si ea. In functie de cum lucreaza ea bbsh poate fi pe 5 sau pe 12, ce parere aveti?  – Dc sunteti de acord, poate cineva sa ia legatura cu Sorina si sa ne spuna care e situatia, sa stim exact data cat mai repede.

Cine se pricepe sa faca un afis? Ar trebui sa il avem duminica asta daca bbsh va fi pe 5. Daca mamica vrea sa aiba si invitatii pe care sa le dea, vor tb facute si acelea.

Cine se ocupa de decoratii? Ar fi fain daca am stii care sunt preferintele mamicii in privinta temei si a culorilor: floricele, fluturasi, botosei, picioruse, hainute, biberoane etc🙂 (Crisbodo, ce preferi?😉 ) Trebuie scoase la imprimanta color si decupate, lipite … dupa caz.

Cine se ocupa de versete? Trebuiesc personalizate si poate adaugate si altele. Le imprimam in functie de tema dorita.

Cine se ocupa de jocuri? De obicei la jocuri treb diverse materiale: pampers. hartie igienica🙂 biberoane, sfoara, in functie de jocurile la care va ganditi.

Haleala o asigura fiecare: aducem ceva dulciuri si sucuri asta in cazul in care mamica nu pune la cale altceva.🙂

Cineva ar trebui sa se ocupe si de lista cu invitatele🙂 Ma gandesc ca sunt si surori mai in varsta care ar dori sa participe, sa fim sigure ca nu uitam pe nimeni.

Cine e fotograf oficial? Sa fim sigure ca se ocupa cineva si de partea asta.

Ca si locatie, pentru ca majoritatea suntem in zona (mai putin sarbatorita!😀 ) eu pun casa la dispozitie. Ar mai fi fost varianta la capela dar mi se pare prea rece.

Ce parere aveti?

Am uitat ceva?

 

45 de gânduri despre „Baby shower Miriam

  1. partea cu fotograful e cea mai simpla- pot sa o ocup eu 🙂
    de jocuri claudia e foarte priceputa …. din cate stiu ea a facut jocurile mai mereu..doar sa poata sa vina
    o sun eu pe sorina , dar mai tarziu – sa nu deranjez
    si lista cu invitatile , pot sa fac eu,….dar trebuie sa fac invitati? sau doar sa le comunic?
    afis nu stiu sa fac ….de lipit decoratiunile …pot sa ajut🙂

  2. De invitatie m-am ocupat eu! Dar trebuie sa aflu data, sa stiu ce trec. Singura problema, este faptul ca n-am tus la imprimanta, nu o pot scoate.😦

  3. Fetelor, cata agitatie !🙂 Stati linistite ca nu am „pretentii” cu invitatii sau cu partea de decoratii. Invitatii speciali, ii chem eu prin telefon🙂, dar sa-mi ziceti voi pe cine invitati . Ma gandeam doar daca nu ati vrea sa veniti la mine ca avem destul spatiu. Stiu ca e mai departe si mai greu de ajuns, dar poate se rezolva cu 2 masini. ( platim noi benzina). De mancare ma gandeam sa fac o salata si ceva chiftelute sau mai vad eu. Cu dulciurile stau mai prost ca nu am cuptor si ar trebui sa merg la soacra-mea sa fac, dar vedem.
    Va pup!

  4. am vb cu sorina , este la tara, nu stie exact graficu , tre sa vb si cu ionel ca sa nu lucreze nici el, o sa ne sune ea pe mine sau pe crisbodo

    crisbodo dar ce noi venim la masa,la tine? stai linistita ca tu esti cea cu bebe si nu trebuie sa te apuci acum de gatit mancare pt noi:)cu toate ca la chiftelute nu zic nu🙂🙂 sunt bune ha ha, glumesc…

  5. m a sunat sorina, pe 5 nu poate, pe 12 e ok, dar lucreaza de noapte , si cam pe la 6 ar vrea sa plece, deci cam pe la 2 -3 sa incepem, prefera la cristina bodoarca acasa🙂 probabil e mai aproape de servici- nu stiu , zic si eu

  6. si eu vreau la crisbodo!!!🙂🙂 tot ne-a invitat pe la ea, asa ca acum este o ocazie buna😉🙂🙂
    cristina, deschide ochii mari, mari si citeste meniul pe care trebuie sa-l pregatesti cand venim la tine:
    – sarmalute,
    -salata de boeuf,
    – salata orientala,
    – fripturica la cuptor cu ciuperci …,
    – pilaf cu ciuperci,
    – ciorba de burta,
    – piftie,
    – mici si langa ei o bere fara alcool🙂🙂🙂 ca vorba aia, suntem consumatoare impatimite🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 ,
    – salata de vinete.
    si desert:
    – gogosele
    – clatite,
    – chec,
    – salata de fructe,
    – cozonac,
    – placinta cu mere si branza.
    dar vezi, sa fie toate proaspete, adica facute in ziua respectiva🙂🙂🙂🙂

    miha, cand fac invitatia ti-o trimit.
    am inteles ca ramane pe 12, acum vreau ora.

  7. Miha a vorbit cu mine duminica sa ma gandesc la cateva jocuri. Eu pot veni cu idei si materiale pentru jocuri daca mai este libera sarcina asta🙂

  8. Oooooooooooooooooooooooooo ce vorbarete sunteti!!!😀

    Imi place!🙂 Va mobilizati repede!
    Deci,

    Babyshower
    12 noiembrie
    la fam Bodoarca acasa
    ora????? eu as zice in jur de 14.00
    Floricica – fotograf
    Crystynica – invitatia
    Ana – jocuri
    Miha – decoratii🙂

    Cine se ocupa de versete?

    Buna treaba, fetelor!🙂

  9. Floricica,
    e important sa vorbesti cu surorile mai in varsta, cele carora crezi ca le-ar placea sa vina. Daca vad doar afisul nu e suficient. Am patit-o. Duminica, o sa incercam sa vedem cine e interesata. Nu stiu cum e Miruna si de aceea mi-e teama sa spun ca ma ocup eu de ceva si ma trezesc ca nu pot… Daca pot sa vin la bise, ma ocup eu de asta. Bine?🙂

  10. Crystynyca, sa traiti, am inteles!🙂🙂 Vad eu ce pot face. Daniel s-ar bucura sa veniti la noi , dar imi zice :” nu ti-e rusine de fete ca la noi nu e prea frumos, inca”🙂🙂🙂 E dragut! eu l-am tot batut la cap ca vreu sa facem si holul si sufrageria….dar toate la vremea lor. stiu ca voi nu sunteti pretentioase, deci va astept cu drag.

  11. Mai Cristinica, cum a putut sa zica asa ceva Daniel?!!! Pai noi venim la voi in inspectie?!!! Spune-i sa doarma linistit! Noi nu suntem pretentioase, si prietenia noastra nu se bazeaza pe lucruri materiale😉 ,
    Vai, vai, vai, las’ ca-l „cert” eu pe Daniel! Auzi, sa-i treaca lui prin minte asa ceva?!!! Tttttttt!!!🙂🙂🙂

  12. Pai, Crystynico, nu ai pus-o tu pe Crisbodo sa sparga gresia cu tarnacopul, sa care sacii cu moloz sa faca frumos in casa???? De aceea se gandeste Daniel la „pretentii”!😀😀😀 Doamne fereste!😀
    Stai linistita, Crisbodo! Sa nu cumva sa te apuci sa faci ceva! Important e sa fim impreuna si sa-ti facem o bucurie. Pretentiile… le are fiecare la ea acasa!😀

  13. Daca stau sa ma gandesc bine, Cristina are timp pana pe 12 sa zugraveasca, scos faianta … 🙂🙂🙂🙂 dar cu conditia sa se apuce in acesta dimineata🙂🙂🙂 timpul si burtica o preseaza🙂🙂🙂

  14. Aoleu, o cred in stare sa se apuca de modificari prin casa…de nu mai apucam sa facem babyshower. Bodo, stai linistita!
    Sa-ti spuna Cristina Stoica cum sta treaba cu facutul curateniei in timpul sarcinii.:)

  15. Pai fetelor, cred ca ar fi ok pe la 14, cum zicea si Sorina . Cum ziceti voi.
    Asa ziceam si eu Miha, sa apucam sa ne intalnim ca apoi cine stie cand ne-om mai vedea toate🙂
    Eu zic ca trebuie sa vina si Tabita ca n am mai vazut-o…………poate ne face bucuria sa fim toate🙂
    Ce zici Tabita ??:)
    Eu fac o mancarica de conopida cu carnita… asa ca fug la cratita🙂
    O zi buna!

  16. Asa daaaa!🙂 Aprob pozitiv, Miha!😀 Vai ce exemplu pot sa fiu! Vai de mine!😀
    Cum se face mancarica de conopida cu carnita? Suna bine! iamiiii!

    Tabitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Trebuie sa o sunam, probabil ca nu-i merge laptopul.

    Grasunica mea tot mai are mucozitati pe gat! Nu stiu cum sa fac sa-i treaca! Folosesc batistuta bebelusului si pt cateva ore e bine dar apoi iar se ineaca.

  17. asa, deci am revenit🙂
    pt. mancarica: ceapa-2, ardei rosu si morcov in cantitate mai mare3-4 bucati, conopida ( jumatate de conopida) si carnita, cata vrei. Se calesc putin legumele si cand e aproape fiarta carnita adaugi conopida, bucatele mici. Putin bulion sau rosii si mult patrunjel verde. E foarte simpla si buna.
    Matias a papat un castronel!🙂🙂

  18. Miha, pai hainutele erau primele importante, dar acum am gasit cate ceva. In rest sunt chestiile de cosmetica, scutece, servetele, pudra talc simpla, baneocin… nici nu mai stiu. Am un prosop ca unul , nu stiu cum s-a ingalbenit ca nu l-am folosit deloc la Mati🙂
    Altceva …..hai ca am zic cate ceva ca tot m-ai batut la cap sa-ti zic🙂🙂🙂

Lasă un răspuns

