Baby Shower Miriam

8 gânduri despre „Baby Shower Miriam

  1. CRISTINA,

    imi pare rau ca nu am venit si eu. mi-ar fi placut, insa simbata pina la 2 facem temele pt a doua saptamina, si apoi… e sg timp pe care-l avem impreuna ca familie,,,, n-am putut renunta la el.

    abia astept povestirile!

    cadoul meu il vei primi la timpul potrivit.🙂

    ti pup!

  2. Cristinica, eu m-am simtit f. bine, am mancat f. bine, pana sa vina madam stoica, apoi n-am mai avut acces la masa🙂🙂🙂 a facut ravagii🙂🙂🙂🙂 bine ca a intarziat si-am putut sa-mi fac „plinul”🙂🙂🙂🙂
    sper ca daniel nu s-a speriat ca l-am luat ca la armata🙂🙂🙂
    off! la biserica par o persoana sobra, si cand colo …🙂🙂🙂 oare ce-i de facut?!🙂🙂🙂

  3. daca nu ma insel ai luat si la pachet🙂🙂🙂 eu te-am vazut chiar daca nu ti-am zis nimic🙂🙂🙂🙂 si da, da, da, da, mi-am facut plinul bine, bine🙂🙂 sambata n-am mai mancat🙂🙂🙂 m-a tinut pana duminica🙂🙂

Lasă un răspuns

