Invitatie

10 gânduri despre „Invitatie

  1. Sper sa nu intervina nimic si sa pot veni si eu. Mi-era dor de o astfel de intilnire. Ne si jucam ceva? Aduc chitara? Sau ne oprim strict la cosmeticsle si impodobeli?

  2. Tabita sa nu uiti de cantece. Aduci chitara ta?

    Intalnirea va fi in jur de 3 ore, asa ma gandesc.

    Ar fi fain pt voi sa veniti neinsotite de copii🙂 ca sa fie un timp doar pt voi. Cine nu are incotro, sa ma anunte, sa gasesc pe cineva sa intretina copiii.😀 Eu pe ai mei vreau sa-i trimit … undeva, nu stiu unde inca!🙂 Si Miruna ar putea fi in deplasare pt 1-2 ore, sa vedem.

  3. dk chitara ta e ok,. adik cu toate corzile in regula🙂 as folosi-o pe a ta daca nu ti-e cu suparare, pt ca oricum o sa vin incarcata cu altele.

    am rezolvat cu cantarile.

    super ideea, cristinicoo! ma gindeam si eu la Cris D.

Lasă un răspuns

