7 gânduri despre „Pentru ca esti femeie

  1. Eu nu pot veni atunci. Nu s-ar putea face wkd asta? Ce ziceti, mamicilor?

    Tb sa plec cu andrei la valeni sa repare niste tevi sparte de inghet. Vine mama lui din departari si tb sa faca casa functionala. Mai este smotru de facut…

  2. Of, ce nasol, Tabita! 😦 Initial sambata asta tb sa fie intalnirea dar sunt mai multe mamici care nu pot veni si atunci a ramas pt prima din martie… Nu puteti face voi rocada?

    Mamicilor, aveti ca tema de gandire pt intalnire: ce femeie din Biblie apreciati cel mai mult si in ce va identificati cu ea.

    Pentru ca vrem sa ne binecuvantam una pe alta 🙂 ca si simbol, aduceti un cadou (un sapunel, un ulei de migdale 🙂 ) ceva de 5-6 lei, ambalat frumos si care sa aiba atasat un biletel cu o incurajare : „Pt ca esti femeie!”. Poate fi un verset, un citat celebru… ce vreti voi.

    Pe langa dulciurile pe care le aduceti, luati cu voi si o casoleta pt cateva prajiturele ca rasplata pt cei ce se ostenesc cu copiii ramasi acasa! :))

  3. cu mare parere de rau, va anunt oficial, ca nu pot sa vin, Cristi lucreaza in Calarasi, nu sta acolo, face naveta, pleaca dimineata si ajunge tarziu acasa, eu sambata lucrez, asa ca , Cristi ramane cu fetele, vreau ca atunci cand vin eu de la serviciu, sa-l las sa se odihneasca, asta insemnand sa ma ocup eu de fete si de casa.

  4. cristy,

    nu pot face rocada. de fapt, pot, dar numai cu acest wkd. pe 10 vine mama lui andrei acasa, si tb sa ii rezolve treaba pina atunci. daca ar merge acum sint sanse sa gaseasca tevile inghetate inca si degeaba ar merge. wkd viitor sunt sanse sa fie umpic mai cald si sa aiba sorti de izbanda mai mari. ar pleca si fara mine, dar imi lasa copiii si nu am chef sa ii car dupa mine nicaieri. vreau sa profit la max de asa ocazii 😀

    pe deasupra, vreau sa il ajut si eu la smotrul din casa.

    faceti cum e mai avantajos pt majoritatea.

    va pup!

Lasă un comentariu