Martie 2012

Sursa

146 de gânduri despre „Martie 2012

  1. 😀 ar trebui?
    Cand am vazut soarele de afara m-am gandit ca am scapat de zapada si cand colo… e mai multa! Vreau sa vina primavara sa pot sa ies la plimbare cu Miru. M-am saturat de stat in casaaaaaa!😦

  2. ce frumos eeeee!!!!!!!!!!!!!!!😀

    as noapte n=aveam somn si m-am dus la geam. cind am vazut cerul, am stiut sigur in inima mea ca e vreme a ninsoare🙂 hiihihihhhi!!!! cd am vazut dimineata cum eraaaa… n-am mai putut de bucurie. ma rog,,, nu chiar, ca aveam rufe pe sfoara, dar totusi … m-am bucurat!

    lasati cirtelile, madamelor, ca e buuuna rau zapada asta pt pamant. acusi incep semanaturile. asa pregateste Domnul terenul ca sa avem si la toamna painica pe masa. si eu personal cred ca e mai buna decat ploile. alea chiar v-ar tine in casa. acum inca mai puteti iesi. corect?

    cristy, ne onorezi si tu deseara cu prezenta? vrem sa ii cintam un „La multi ani” cuiva…

  3. super decorul ales pt martie!!! este f sugestiv pt ce e afara acum🙂 cam asa o sa arate in aprilie la cota 1400 – sinaia. ati vazut vreodata? e plin muntele de branduse.

  4. ce frumoooos e !!!!!!!!!!!felicitari crysty, imi place f mult.
    tabita credam ca te bucuri si tu de decor si cand colo…… zapada asta , oare cum te rogi tu de te asculta numai pe tine!? cu credinta ,ahi🙂 🙂
    deny e racita de vineri , acum cred ca ma i a si pe mine, ma doar gatul si capul,
    multumesc de urari, asteptam primavara ca sa fie placuta 🙂

  5. Frumos decorul,Cristy, te pricepi la astea superrrrr. Sa ne dea Dumnezeu o primavara binecuvantata. Cu parere de rau va spun ca sambata nu pot veni la intalnire .Am programare la Sanador ptr.RMN la capatana. In seara asta am aflat,imi pare foarte rau .Sa va rugati si pentru mine.

  6. Crysty, am incercat sa sun de la Daniel, dar nu ma auzeai. Am o camasa, dar nu e de alaptat, nici nu stiu de la cine am primit-o. Daca vrei o trimit prin Daniel, daca ajunge duminica la biserica.

  7. ti-l aduc, miha🙂🙂
    am vorbit cu sorina, mi-a zis ca o doare ochiul stang, a fost la oftalmolog, nu are nimic la ochi, asa ca isi face RMN-ul sa vada care este situatia. astept si eu sa vad, si eu am acelasi simptome ca ea😦 vreau si eu sa-mi fac analizele, in special glicemia, ranile mi se vindeca f. greu🙂🙂 mi-e sa nu fi facut diabet pe sistem nervos😦 😦

  8. Sa aveti o primavara plia de binecuvantari mamicilor! Cristina decorul este super, chiar iti trezeste pofta de viata. Sorina Ma rog ca Domnul sa fie cu tine, mana Lui sa fie peste tine sa totul sa se rezolve cu bine.

  9. Crystynyca, cred ca eu urmez la premergator, dar la toamna🙂 Nu stiu unde sa-l tin pana atunci. Daca ai tu mai mult spatiu de depozitate pana atunci iti raman indatorata.
    Sanatate fetelor !

  10. Fetelor, rugati-va si pt. Teodora( mai stiti voi cine este). A fost operata in ianuarie in Austria, cu multe complicatii, dar Domnul a dat izbanda, insa recuperarea e foarte grea. Au operat-o la inima si la buric, avea o infectie, insa trisomia pe care o are nu se vindeca medical, doar daca Domnul face in continuare minuni cu ea. Inca nu s-au intors din Austria si nu mai pot lua legatura cu ei, dar sa nadajduim ca vor veni bine. Va mai anunt cand am vesti.

  11. Tocmai am venit de la Sanador si nu am rezolvat nimic,biletul pe care la dat doctorita cea desteapta nu era bun.O sa ma reprogramez sapt.viitoare.Va pup

  12. Ne rugam Sorina in continuare. Imi pare rau ca nu s-a rezolvat si trebuie sa faci mai multe drumuri…😦

    A fost fain la intalnire. Bineinteles ca v-am simtit lipsa…Madam C daca nu ai fost, eu am mancat toata placinta cu spanac. Ffff buna! Miha, trebuie sa faci si data viitoare!!! Si cheesecake. Super!
    Tabita, nimeni nu a vrut sa faca un solo, ceva. A ramas ca o sa cantam data viitoare si pt acum.😀 Deci, pregateste-te intens!😀
    Eroina a fost Irina!!! A venit de la Chitila cu maxi-taxi! Cred ca a stat mai mult pe drum, saracuta!

  13. hai salut!
    care ati reusit sa va intilniti pin’ la urma? ma faceti geloasa, dar nu foarte tare.

    am avut la valeni o vreme superba!!! putintica zapada in curte, dar cald si soare stralucitor in rest. am batut covoare pe zapada, am dezmortit sobele, am aspirat toaaata casa, am triat hainutzele copiilor, am facut plimbari lungi si am admirat un cer negru ca de smoala, cu puzderie de stele pe el. cerul e fantastic de frumos aici! in bucuresti daca vad 4-5 stele e mult… e asa de gri cind te uiti in sus… ca in orice alta directie de altfel. pe linga toate acestea am scapat de copii cam toata ziua. a avut mamica mea grija de ei si astfel m-am bucurat ca am putut petrece ceva timp doar cu sotul meu.

    astept si eu poze de la intilnire si povesti🙂
    va pup cu drag!

  14. Buna fetelor!
    Vreau sa va zic si voua cum Dumnezeu ne-a raspuns iarasi la rugaciune,la fel ca si anul trecut ne-am rugat ca Silviu sa plece in Elvetia si Dumnezeu ne-a raspuns!!Dupa cum zice si Domnul Isus ca daca cerem ceva in Numele Lui sa ne purtam ca si cum am primit deja lucrul acela,asa am facut si noi(pe 15 ianuarie Silviu a vorbit cu patronul si i-a confirmat de 3 ori ca 100% v-a lucra ptr el din 20 mai),dar odata cu trecerea saptamanilor cel rau venea si ne soptea la ureche:”Dar daca nu mai pleci,esti sigur ca o sa pleci?ce o sa faci daca nu pleci?”…si noi am continuat sa ne incredem in Dumnezeu ptr ca atunci cand Dumnezeu da ceva nu i-a inapoi.Avand aceasta promisiune sigura,I-am cerut Lui Dumnezeu daca este dupa voia Lui sa plece mai devreme…si astazi am primit raspuns ca o sa inceapa munca cu o luna mai devreme decat era planificat,Slava Domnului ca este asa de bun si ne da mai mult decat meritam:
    „Si orice veţi cere în Numele Meu, voi face, pentru ca Tatăl să fie proslăvit în Fiul.Dacă veţi cere ceva în Numele Meu, voi face”.Ioan.14:13-14

  15. Buna seara,

    Am intrat si eu sa va zic ca Andra este internata in spital cu Rebeca.A facut enterocolita.Va rog sa va rugati pentru ele.Multumesc!

  16. Asa face uritu’. Cd facem ce trebuie, dand slava Domnului, imediat intervine si el k sa ne doboare! Dar andra e tare in Domnul si nu se va lasa doborita. Corect? Ne rugam pt ea, silviu. Sigur are Domnul vreo lucrare cu ea acolo.

    As vrea sa va spun totusi parerea dr carstoveanu, sef de sectie de la reanimare, spital budimex, care e crestin. Dinsul a sfatuit calduros sa se evite internarea copiilor cu enterocolita, pt a nu lua si alte boli din spital. Copii cu diverse boli sunt pusi laolalta, din lipsa de spatiu. Situatia este similara in toate spitalele. Dk mamica nu face fata acasa trei zile cu tratamentul care se impune, numai atunci se va interna. E bn de stiut pe viitor.

    Va pup si doresc sanatate micutei!

  17. Va multumesc ca va rugati ptr Rebeca,eu am noapte alba,abia acum a adormit Rebeca,se trezeste la cea mai mica atingere,nici temperatura nu ma lasa sa i-o iau..trezeste tot salonul,striga dupa tati,mamaie si tataie… Au intepat-o in multe locuri,nu-i gaseau nici o vena din cauza ca a fost prea deshidratata:(,dupa aceea trebuia sa ma lupt cu ea sa o tin ca vroia sa scoata perfuzia,a plans continuu vreo ora jumate.Va pup.

  18. 😦😦 imi pare tare rau Andra!!!😦😦 Groaznic! Sper sa-si revina, poate va externeaza mai repede, multa sanatate!!! Dumnezeu sa te intareasca, sa-ti dea putere si rabdare!!!

  19. Imi pare rau ,Andra!:( Stiu cum e ca si noi am patit-o si cu enterocolita si are perfecta dreptate doctorul acela. Noi cel putin ne-am externat si ne-am intors inepoi in aceeasi zi pt ca luase rotavirusul. Ne rugam ca Domnul sa va pazeasca! La fel plangea si alex ore intregi.Domnul sa te intareasca si pe rebeca sa o vindece.

  20. Si noi ne vom ruga pt. voi Andra si Domnul va va da izbanda ! Asa e bunatatea Lui si se indura de cei ce-l cheama in necaz.

    Tabita, ma bucur sa te mai vad pe aici🙂

    As vrea sa va indemn sa va uniti in rugaciune alaturi de Cristi si Corina Dragomir, pt micuta Teo.
    Cine doreste sa nu ramana indiferenta la durerea micutei se poate uita la ea si la ce descriu parintii des[pre ce se intampla in trupusorul ei pe http://www.chris ierusalim teo si aveti video cu ea de la operatiile suferite in Austria. Va indemn in Domnul sa-i purtati in rugaciune si ar fi chiar de folos sa vizionati ce v-am recomandat ca sa vedeti cat de minunat e Dumnezeu si cata putere a dat El acestor oameni prin greaua incercare la care sunt supusi. Slavit sa fie El !

  21. andra,,

    solutia pt a nu se mai deshidrata si pt a nu vomita ce ii dai, este sa o obligi sa ia cite o lingurita de apa – nu mai mult- din 10 in 10 min. ii dai cite putin. eu foloseam seringa de la nurofen. acum tu stii cel mai bine cum o strunesti. insa asta e sfatul pe care eu l=am pus in practica si a funcionat.

    te pup!
    va trece si asta!

    si eu am fost internata cu deea pt asa ceva. imi aduc aminte de parca a fost ieri. avea 8 luni.a fost greu, dar am avut oportunitatea sa vorbesc la 4 mamici despre Dl Isus, si eu zic ca s-a meritat. plus ca atunci l-am cunoscut pe doctorul de care v-am spus mai sus si de la care am invatat niste chestii f utile.

    crisbodo, si mie mi-e dor de tine🙂 nici nu am apucat sa-ti vad fetita. abia astept.

  22. fetele cu copii mici,

    dk aveti nevoie de salopetele, rochite si alte cele pt bebicii vostri (pina-n 2 ani), la preturi f f mici, dar f misto, ca sint din state, sa-mi aduceti la cunostinta. am o prietena care poate sa le cumpere de acolo si sa mi le trimita pt voi. nu o intereseaza decat virstele si dk e baiat sau fata. poate costa una pina in 2 dolari, adica 6 lei. eu am cumparat o gramada pt ai mei cind erau mici, cu numai 50 centi bucata. depinde ce gaseste cind sint reducerile. la asta am sa mai adaug eu cota parte din taxa pe care o platesc la primirea coletului. nu stiu cit va fi, dar va voi spune.

    va pup!

  23. Sortunitati.Cum a lucrat Dumnzeu in viata ta in aceasta perioada?
    4. Ai fost ajutata? De cine?asta o stergem pt ca am raspuns deja.multumesc
    5. Daca ar fi sa mai treci inca o data prin aceeasi incercare ar fi vreo decizie,o actiune pe care ai facut-o si pe care ai schimba-o?
    6. Consideri ca ai invatat vreo lectie din aceste incercari?
    7. Un sfat

    1.Nu stiu daca a fost neaparat foarte grea .Initial,asa am privit-o si eu, dar cand am vazut ca in spital erau cazuri mult mai grave ca ale noastre, am tinut sa-i multumesc lui Dumnezeu ca era doar atat.
    Insa, nici usor nu a fost si greul l-a simtit bineinteles, baietelul meu care timp de o luna si jumatate a avut diverse probleme de sanatate. Mai intai a avut o raceala usoara care a tinut o saptamana, dupa care, la 4 zile a inceput sa vomite f.mult, sa aiba febra mare 39.5 ,40.2 (aproape 5 zile ) frisoane si diaree.Ne-am internat la spital, diagnosticul fiind “enterocolita”.
    Dupa 4 zile ne-au facut externarea , dar la cateva ore ne-am intors pt ca luase un virus din spital.De aici a inceput chinul: din nou febra mare (care scadea foarte greu), cate 16,17 scaune pe zi, dureri puternice de burtica, deshidratare etc. Dupa inca 7 zile de stat in spital am plecat acasa, crezand si de data asta ca am scapat, dar la o zi a facut iar febra 40.2. Ne-am dus din nou la spital: pt 3 zile. Apoi am plecat acasa dar Alex era tot racit, insa nu a mai facut febra . Dupa 2 sapt s-a facut bine.
    In afara de problema cu Alex , tot in acele zile, m-au sunat de la serviciu anuntandu-ma ca se restructureaza postul meu. Am fost f.suparata sa aud asta , mai ales ca Marius (sotul meu) era fara serviciu din decembrie. Dar m-am rugat la Dumnezeu si mi-am pus increderea in El , stiind ca nu ma va lasa la greu , asa cum nu ma lasase niciodata pana atunci.
    2.Cred ca Dumnezeu lucreaza in fiecare zi in vietile noastre si ne ajuta (prin diferite metode) sa ne modelam vietile, asemanandu-ne cu EL .
    –─Mai exact, aceaste incercari ne-au ajutat sa intelegem , pe mine si pe sotul meu, anumite lucruri pe care le astepta Dumnezeu de la noi. Am inteles amandoi ca e timpul sa ne apropiem mai mult de EL si sa incercam sa facem asta impreuna, lucru care nu mai avea loc de ceva timp.-

    Din momentul in care am ajuns la spital si am vazut cati copii erau abandonati , cu boli mai grave decat ale lui Alex., am inceput sa-mi dau seama ca ”uitasem” de ceva vreme sa ma mai ocup si de problemele altora pt ca timpul nu imi mai permitea. Si atunci “am avut destul timp” sa fac ceva pt cateva persoane din spital
    ─In afara de asta , ”uitasem “ sa mai vorbesc oamenilor despre Dumnezeu si in acele zile mi s-a oferit ocazia. De fapt nu am facut asta singura, ci cu ajutorul celor din biserica care au participat indirect la evanghelizare prin grija, interesul si mai ales prin ajutorul material (tin sa le multumesc pe aceasta cale -Dumnezeu sa le rasplateasca efortul) pe care ni l-au acordat. Mamicile din salon nu puteau intelege de unde atata grija din partea unor straini , cum era posibil ca in fiecare zi cineva sa ne aduca pampersi, lapte praf etc. Atunci le-am vorbit despre ceea ce ne leaga si ceea ce ne face sa ne pese de aproapele nostru. Au fost deschise, iar una dintre ele m-a sunat intr-o duminica sa-mi spuna ca este o biserica baptista in apropiere si ca ar vrea sa mearga. M-am bucurat f mult si am incurajat-o sa faca lucrul acesta.
    Lucrurile s-au rezolvat si pe plan financiar: Dumnezeu i-a oferit lui Marius un loc de munca, destul de bun, iar eu am reusit sa-mi depun dosarul pt indemnizatie.
    .
    Nu cred ca as schimba ceva din ceea ce a avut loc in toata aceasta “perioada a incercarilor”.Cred ca fiecare lucru si-a avut rostul lui.

    7.Incercarile vietii sunt cele care ne apropie de aproapele nostru. Daca toate ar fi fost bune, samariteanul milostiv nu ar fi avut niciodata ocazia de a-l ajuta pe cel in nevoie. Ioan Gura de Aur spunea ca Dumnezeu lasa pe pamant si oameni nevoiasi tocmai pentru a practica milostenia. Un lucru pe care adesea nu il remarcam este ca “aproapele” in sens duhovnicesc nu reprezinta prietenii sau familia (pe cei de un sange cu ei si paganii ii ajuta ni se spune in Noul Testament), ci persoane total necunoscute pana atunci, strainii. Sa nu uitam ca Domnul Hristos li se infatiseaza ucenicilor precum un strain, iar la Judecata de Apoi descoperim ca de fapt prin ei, pe Hristos l-am ajutat.(Marius )

  24. Tabita, cum face Domnul! Chiar ma gandeam la chestia asta sa vb cu tine. Cred ca voi mai avea si eu nevoie de cate ceva . Sa-mi zici cum sa te anunt, adica cu ce perioada inainte sa-i transmiti.
    Sper sa ne vedem la bis. , inca nu am decis daca a treia sau a patra duminik venim la binecuvantare. Trebuie sa fii si tu🙂🙂 Demult nu te-am vazut.

    Fetelor, nu stiu de ce nu merge sa intri direct, dar puteti tasta voi pe google : http://www.chris ierusalim teo , sectiunea ACASA.

    Miha, sa nu ma uiti cu carucioarul, te rog!

  25. Tabita,

    noi avem nevoie cam de orice e de imbracat.🙂 Miruna creste vazand cu ochii😀 Denisa Irinei nu prea are ce sa ne mai dea ca am ajuns-o…

    Miha, o sa pun separat interviul tau intr-un articol.

  26. Crysty, poate ne unim pt. hainute ca si noi vom mai avea nevoie . Facem „comanda” impreuna. Eu mai am nevoie de la 6 luni ca pana atunci mai am .

  27. Cred k mai sunt mamici care au primit hainute de la mine si pt virste mai inaintate. Cd nu mai aveti nevoie de ele, as ruga sa le aduceti la bise si sa le pasati celorlalte mamici in nevoie. Care le mai aveti.

  28. Si eu ma gandeam sa facem asa cu hainutele. Era fain sa avem „depozitul” nostru, la biserica si sa putem rula hainutele, dar din pacate e lipsa de spatiu.Eu as fi adus acolo si cine vrea sa ia. Daca aveti idei in aceasta privinta vorbim.

  29. Miha, Flori, ati reusit sa intrati pana la urma pe site-ul lui Cristi?

    Ce mai stiti de Andra si Rebeca?

    Miha, Alex cum mai e? Tot pe aerosoli?

    Irina, voi?

  30. Of, aiurea cu branulele astea! Lui Miriam a trebuit sa i-o schimbe cand mai aveam de stat doar o zi. E asa greu…
    Scuze Crysty nu am auzit tel. Azi merg cu dosarul pt. fetita sa-l depun si sper sa fie bine. Mi-au zis ca as putea avea continuitate,adica sa primesc banii fara intrerupere de 2 luni,dar mi-ar trebui decizia de suspendare cu data de 31 martie, insa sa o depun de acum. La serviciu nu au vrut sa-mi dea asa si atunci ar trebui sa o depun pe 31, dar sa astept 2 luni pana imi vor veni banii. Nu stiu, merg azi cu ce acte am sa vad ce-mi zic. Domnul stie ca as avea nevoie sa nu intrerup lunile astea, dar …mai vad ce-mi vor zice.

  31. of, asa e! si eu am asteptat 2 luni. apoi primesti retroactiv dar pana primesti….
    Decizia de suspendare (de prelungire a concediului de ingrijire copil) nu au cum sa o faca mai devreme de 31. In mod normal actele le depui pe/dupa 31.

  32. Cristina B, Alex e mai bine…doar ca am luat rezultatele azi si e alergic si la faina:(
    Vezi ca maine iti aduce alin carutul … o sa-i dau nr. sa va sune.

  33. Buna fetelor, noi suntem bine , slava Domnului. Sa stiti k eu urmaresc totul pe aici si sunt alaturi de voi si va sustin atat la bine cat si la rau. va doresc multa sanatate la piticii vostrii dar mai ales la Rebecuta, Domnul sa fie cu ea si sa i dea rabdare Andrei, stiu ce inseamna sa fii in spital…oricum stiti ci voi versetul ala: „ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu,”
    va pupocesc, o seara faina si o primavata binecuvantata

  34. Buna dimineata!
    Andra, ce faci, cand va externeaza?

    Miercuri seara, am fost la intalnirea SPA pt. suflet, invitata de onoare fiind sotia lui Bodo de la Proconsul. Am fost singurica, nu prea cunosteam pe nimeni, asta pt. un minut, doua 🙂🙂 m-am integeat imediat, parca cunosteam pe toata lumea🙂🙂 dupa cateva minute a venit si Alina, apoi si Adina. M-au intrebat amandoua de voi. A fost un concurs, unde am castigat si un premiu, sotia lui Bodo, a fost minunata!!! Ne-a stat la dispozitie, fiecare a putut sa o intrebe ce vroia …
    Din seara aceea a inceput 8 Martie, pt mine, a continuat si ieri🙂 ieri am fost la gradinita, la serbare, si aici m-am simtit minunat, am stat de vorba cu mamicile, ne-am admirat copilasii, am fost servite cu cafea, ceva gustari … am incheiat ziua la serviciu🙂🙂 M-am simtit f. bine zilele acestea in ciuda faptului ca sunt nedormita de cateva zile, Pikisor este bolnava, are iar mucusori, de azi o sa incep sa-i fac aerosoli.
    Va pup pe toate!!!
    Trebuie sa ma pregatesc de serviciu.

  35. crisbodo eu nu am reusit sa intru , imi da o eroare , am crezut ca este de la calc de servici pt ca este restrictionate adresele, nu am voie sa intru pe anumite siteuri ca sa nu luam virusi….de acasa nu am incercat.

  36. „Azi 8 martie 2012, este o zi speciala nu numai din cauza faptului ca este ziua mondiala a femeii ci si datorita faptului ca, dupa aproximativ 2 luni de spitalizare, dupa 2 operatii complicate cu risc major cu evolutii post-operatorii dificile, Teodora a fost externata. Starea ei de sanatate este una foarte buna, este vioaie, vesela mai tot timpul si dispusa la joaca si mai ales (desi inca nu este eliminat complet, duminica va fi administrata ultima doza de 0,1 ml) nu mai manifesta dependenta de metadon. Slavit sa fie Domnul pentru tot !”
    cititi tot articolul aici: http://www.chris-ierusalim.ro/index.php/79-articole/175-teo-a-fost-externata

  37. Miha, poate ne zice pe la ce ora vine Alin ca Daniel vrea sa mearga la mesianici maine si sa stim cum facem. Imi pare rau ca nu avem minute in alte retele, dar , daca are Alin pe Cosmote, am putea suna noi sa stabilim.

    Am uitat sa va zic : ieri am depus dosarul pt. indemnizatie, prin harul lui Dumnezeu. Nu avea mai multe documente in regula, dar am avut trecere pt. ca Domnul a stiut ca vom avea nevoie de continuitate. De la serviciu au uitat sa-mi puna stampila firmei pe adeverinta de venit si nu aveam nici decizia de suspendare, insa mi-au primit asa urmand sa duc la inceputul lunii viitoare decizia. Cu stampila …au lasat-o cum a cazut 🙂 Ei, ce ziceti? Domnul e buna, aleluia!🙂
    ” Cel ce se lauda sa se laude in Domnul ! ”🙂 -e un verset fain.

  38. Am fost la dr cu Miriam si Domnul a facut ca ea sa pape bine si a luat 500gr in 2 sapt jumate. Are 59 cm , deci e bine🙂

    Cum mai este Rebeca? stie cineva?

  39. Buna

    Abia acum am reusit sa intru din nou pe blog,ieri Rebeca era foarte bine si vioaie,dar peste noapte a facut febra,se fastacea in tot patul,abia daca am dormit o ora,a si racit si continua sa faca doar apa,o doare burta,nu are pofta de mancare..
    Azi nu s-a ridicat deloc din pat,e foarte greu😦,ieri credeam ca gata am scapat iar azi parca e mai rau ca inainte.Va pup.

  40. 😦😦😦 imi pare tare rau Andra!!!😦😦 in spital sunt diferit microbi, tu te internezi cu ceva si cat stai acolo iei si alti microbi😦 D-zeu sa te intareasca sa-ti dea putere, rabdare si Rebecai insanatosire grabnica!!! Stiu ca este f. greu sa stai in spital😦
    Te pup Andra!!! Sunt alaturi de tine cu gandul!!! Astept vesti.

  41. Imi pare rau Andra,ne rugam pentru voi.Dumnezeu sa va dea sanatate.Ieri am facut IRM si rezultatul este ;Sinuzita edmoidala si maxilara bilateral in stadiul cronic…….

  42. Andra, si noi ne rugam pt voi, chiar daca nu va putem suna . Noi avem credit doar pt. cosmote . IAre dreptate Crystynyca cu bolile din spital. Domnul sa-ti dea multa putere. Stai linistita ca va fi bine, dar acum asa e, e greu . Asteptam sa vina primavara si sa ne vedem cu toti copilasii la biserica. Fiti binecuvantate!

  43. Raman dupa tura de noapte sa vedem la cine sa ma duc ( medic ORL)nu mai am incredere in medicii astia ,am fost acum 4-5 luni la una cu rg.de sinus(de cand incepuse sa ma doara ochiul) si din zbor mi-a zis ca nu am nimic.

  44. Iarasi am noapte alba,m-au mutat cu Rebeca intr-un pat unde mai este o fetita,eu stau pe scaun ptr ca e pat de o persoana,nu mai avem loc si mamicile…si asta din cauza ca au mai venit 2 copilasi.
    Rebeca e tot mai rau😦 nu mananca nimic,nu vrea nici apa,face in fiecare zi cam 10 scaune apoase,azi a vomitat de 2 ori si e foarte slabita,a slabit, nu mai are nici umpic de fundulet sau pulpite😦,sa dea Dumnezeu sa iesim odata de aici.

  45. Sanatate multa bolnaviorilor! Vineri ne-am pregatit sa mergem la Salina- Prahova si pe alex chiar atunci l-a apucat raceala. Toata noaptea s-a chinuit sa adoarma din cauza nasului si a tusei. Dimineata l-am imbracat si am plecat cu el asa racit. Din prima zi i s-a desfundat nasucul astfel incat a usurat scoaterea mucozitatilor. S-a rarit si tusea si acum mi se pare mult mai bine. Daca ramaneam cu el acasa sigur imi facea febra si tot tacamul. Soacra, a cam strambat din nas ca plec cu baiatul bolnav.
    O sa margem cat de des putem. S-a simtit f bine acolo, atat el cat si noi!:)

  46. Vai, vai Andra, imi pare tare rau! Domnul sa se indure de Rebecuta. Lasa ca in greutate va lua ea din nou, important este sa plecati de acolo sa o tratezi acasa. Se va simti mai bine decat in spital. Cum zicea si Tabita, da-i 2-3 lingurite de apa pe gurita, chiar daca nu vrea.

    Miha,
    cand mai creste Miriam poate mergem impreuna la Salina. Si noi am vrut sa ajungem cu Mati de la 9 luni, dar n-am mai apucat. Poate facem o excursie pt. copii acolo.

  47. Buna fetelor
    Am descoperit azi ca Rebeca a avut enterocolita vreo 2-3zile si apoi a facut rotavirus,au sosit azi rezultatele altor analize si mi-a spus ca s-a concretizat ca are rotavirus,a citit Silviu pe net de boala asta si e destul de infioratoare…m-am mai linistit cand mi-a spus ca e normal sa verse,sa aiba scaune apoase,stare de moleseala,lipsa de pofta de mancare si sa slabeasca foarte mult,trebuie sa am rabdare ca acum ii da tratamentul adecvat ptr rotavirus,caci pana sa-i soseasca analizele ii dadeau ptr enterocolita.
    Nu trebuie sa o fortez sa bea apa ptr ca vomita,mi-a spus si doctora doar daca vrea.
    Cat despre internare,nu m-am internat ca am vrut eu,in cazul lui Rebeca a fost ceva grav,eu m-am bazat pe faptul ca ii ies caninii si din cauza asta credeam ca facuse temperatura si restul,dar cand am mers la dr de familie dupa 2zile in care am tinut-o acasa si i-am dat medicamente mi-a spus ca daca mai stateam umpic intra in coma,dadea ochii peste cap si era gata,dar Dumnezeu ne-a deschis ochii si bine ca am mers la dr,mi-a atras atentia faptul ca ii aparuse pete pe fata pe urechi,barbie…fara perfuzii nu as fi reusit sa o hidratez acasa.
    Va pup si va multumesc ca va rugati ptr Rebeca.

  48. Doamne fereste, Andra! Normal ca nu aveai ce face dar e inacceptabil ca majoritatea copiilor care sunt internati cu enterocolita sa o dea in rotavirus. Chiar asa? sa nu te izoleze si sa nu te protejeze de o boala atat de urata? Imi pare asa rau:( Dumnezeu sa va intareasca, sa dea El vindecare si sa va poarte de grija! Ne rugam pt voi!

  49. Miki,si Alex a avut rotavirus?daca da cat l-a tinut?astazi a fost o zi grea ptr mine pot sa zic ca prin ce trec acum niciodata nu am trecut si e mai dureros decat orice,mie atat de greu sa ma uit la Rebeca cum este acum😦,ma gandesc tot timpul cat de vesela si vioaie era odata si cat de energica si acum abia daca se intoarce de pe-o parte pe alta…Dumnezeu sa se indure de noi si sa-i dea cat mai repede vindecare.Va pup!

  50. Andra, o sa-si revina Rebeca, si Lavinia a fost bolnavioara, tin minte ca dormea pe mine, ma uitam la ea ca era lipsita de vlaga, si tot asa ma gandeam si eu ca tine, insa a trecut si Lavinia asi-a revenit. Stiu ca este foarte greu sa-ti vezi copilul bolnavior si tu sa fii neputincioasa, dar eu cred ca prezenta ta ii face bine, sa te simta langa ea. N-am stat cu copiii in spital, dar cred ca este groaznic! D-zeu sa te intareasca Andra!!! Te pup!

  51. Dumnezeu ne-a ascultat rugaciunea si Rebeca s-a trezit mai vioaie,s-a dat jos din pat…aseara mi-a cerut lapte de 2 ori,i-am dat cate putin sa nu verse…ma rugam sa nu vomite si am simtit cum Dumnezeu a lucrat,a mancat 200 ml de lapte si acum de dimineata a si mancat putin.Va pup!
    I-au mai luat sange sa vada de ce s-a simtit asa rau ieri si mi-a zis ca e totul bine,toate sunt normale si ca o sa-si revina,e bine ca nu a mai facut scaune de ieri dimineata cand a facut o singura data

  52. Dumnezeu este mare,mare si oricat suntem de pacatosi ,El ne vine in ajutor si nu ne lasa niciodata,slavit sa fie El.Sa continuam sa ne rugam la El sa ne izbaveasca de pacate in primul rand si apoi de bolile si slabiciunile noastre.Am fost cu Rahela azi la facult.de stomatologie de fapt langa facult. la policlinica si am ramas ingrozita de ce am vazut acolo.Sa ii multumim Domnului in fiecare clipa din viata noastra pentru copii nostri si sa ne rugam mereu pentru ei.Multa sanatate Andra si sa te increzi mereu in Domnul.

  53. Slava Domnului, Andra. chiar ma gandeam la voi cat de greu va este…ma bucur enorm k sunteti mai bn. Domnul sa fie cu voi in continuare si sa va faceti din ce in ce mai bn. va pup

  54. Domnul sa te intareasca in continuare Andra. Ma bucur f. mult ca Rebeca este un pic mai bine. Fie sa ajunge-ti acasa cat mai curand.
    Si eu am fost bolnava, nu stiu exact, raceala, grapa, cert este ca am stat la pat 2 nopti si o zi. Aztazi m-am ridicat din pat si eu. Greu, greu cu boala asta.
    Va doresc sa aveti o saptamana binecuvantata si Domnul sa va fereasca de boala.

  55. Andra, cum mai e Rebeca? Sa nu-ti faci griji cu privire la faptul ca a slabit pentru ca , dupa tot tratamentul facut, va incepe sa manance bine si va lua repede in greutate. Sanatate!

    Fetelor, a venit Teo si parintii ei in tara!🙂 Azi am vb cu Cristi si erau bucurosi, dar au nevoie in continuare de rugaciuni pt ca Teo e inca in recuperare. Dumnezeu isi va face lucrarea pana la sfarsit. Vor veni si la noi la bise, dar cand se va mai incalzi.

    Sper sa ne vedem duminik pt ca , daca va ingadui Domnul, vom veni cu Miriam la binecuvantare.

    Miha, Alex e bine acum?

  56. Rebeca e chiar bine,multumesc lui Dumnezeu,cred ca pe vineri ne da drumul acasa cu ajutorul Domnului.
    Azi a mancat chiar bine,dar a mai pus-o totusi la perfuzie ptr ca nu consuma suficiente lichide ptr cat de deshidratata a fost…a facut azi un scaun semi-legat,e spre bine!Va pup.

  57. am vorbit cu Mihaela, salvarea a dus-o la Municipal, unde nu i-au facut nimic, med. de pe salvare i-a dat o trimitere sa faca un RMN, saraca Mihaela nici nu intelege ce scrie, banuieste ca este vorba de spitalul Bagtazar, a zis ca incearca sa ia un taxi sa se duca acolo. Durerea i-a trecut, med. de pe salvare i-a facut o injectie.

  58. Buna mamicilor,
    astazi gata, m-am pus pe picioare. Am fost pana la magazin de dimineata si cand am vazut cat de frumos este afara, sare, floricele, calc, asa m-am binedispus, sunt fericita ca vine primavara.
    M-am intalnit si eu ieri cu Marius, sotul lui Miha, si inca nu stia Miha ce sa faca, sa se duca sau nu sa faca tomograf. Domnul sa o ocroteasca si sa ii ia durerile de cap.

  59. am vorbit azi cu miha, era bine, a zis ca de luni sa se duca pe la medic.
    andra ai venit acasa? ce face rebeca, cum se simte? sper ca sunteti bine!
    o seara placuta tuturor! ne vedem maine la biserica.

  60. noi am fost in sfarsit la dr cu Miru. Are dimensiunile unui bb de 1 an.🙂

    E asa frumos afara si eu ma simt obositaaaaaaa!!!😦

    Ce de copii au fost duminica, mi-a placut mult! Miriam a adus sarbatoarea in bise.🙂

  61. Si eu am fost bucuroasa ca am ajuns dupa atata timp la bis🙂 Chiar am dus lipsa de intalnirea cu cei de acolo.Noi stam asa departe ca nu mai vine nimeni pe-aici sa ne viziteze, asa ca tot singuri eram. As vrea sa pot ajunge mereu, insa distanta ne „omoara ” si pe noi pt. ca la Ionel nu mai incapem in masina ca a venit si Miriam🙂🙂 Nu stiu cum vom face pe viitor. Va pup

  62. Crysty, esti tare daca mai ai timp si de placinte!🙂 A, scuze am uitat ca te ajuta si Miruna🙂🙂🙂

    Noi astazi am facut 3 luni si ne-am cantarit. Miriam are 5,700, iar mami…nu mai zic🙂 🙂

    Ce zi frumoasa!

  63. Bravo, Miriam!🙂 Mami nu poate sa spuna ca nu ridica greutati!😀 Faci muschi, mami!

    Fetele care nu pot inca sa scrie pe blog, sa incerce sa schimbe adresa de e-mail trecuta in formularul pt comentarii. Cred ca e o problema cu adresele de e-mail, nu stiu sigur, astept raspunsul specialistului.

  64. fetelor, maine telefonul meu o sa fie la Cristi, vrea sa faca niste poze, imi prinde bine telefonul lui, eu nu mai am minute pe al meu, asa nu fac cost suplimentar🙂🙂 cristi are din belsug minute, asa ca …
    Lavinia a plecat la tara cu parintii mei pana duminica, sunt libera la … treaba!!!🙂🙂🙂
    noapte buna tuturor!!!

  65. Somati mamicilor?🙂🙂🙂
    eu n-am mai intrat de 2 zile, der vad ca nimeni nu a mai intrat
    ce mai faceti voi?
    Eu am o rugaminte la mamicile cu fetite🙂
    Am nevoie de ceva hainute de primavara pt. Miriam, de iesit afara, de la 3-6 luni. Daca are cineva ( colanti, pantalonasi, badi, plovarase)..:)🙂 Am multe hainute de casa, dar de afara nu. Am cumparat ceva, dar sunt cam scumpe pt. bugetul nostru. Multumesc anticipat🙂🙂

  66. ma uit sa vad ce mai am si te sun. noi suntem cam pe invers, la 3-6 luni era deja frig.
    mamicile au plecat la plimbare. in sfarsit vreme frumoasa!🙂
    Crystynica, ati fost la salina?

  67. Buna dimineata tuturor!!!🙂🙂
    Dormiti, dormiti … 🙂🙂🙂 Nu prea este activitate pe la noi.
    Cristina, o sa ma uit si eu de hainute, o sa le aduc duminica si-o sa i le dau lui Ionel.
    Irina, ce faci? Ai slabit rau!
    Andra, am intrebat-o, duminica, pe soacra ta de tine si Rebeca, mi-a zis ca mananca acum…🙂🙂 ma bucur ca si-a revenit Rebeca!
    Tabita, cum esti?
    Miha, ai fost la doctor?
    Sorina, ce faci?
    Madam Stoica, ce mi-au auzit urechile duminica … este posibil sa mananci un tort si jumatate?!!! Bine ca stateam pe banca, ca de nu, cadeam jos, ma prabuseam🙂🙂🙂
    Va urez o zi placuta tuturor!!!

  68. Madam C, ai un scaun langa tine? Daca nu, fa rost! ai informatii aproape corecte!😀😀😀 La cele doua torturi poti sa adaugi si o casoleta de baclava care mi-a ramas doar mie.😀

  69. Ieri, in drum spre gradinita, am cumparat doua buchete cu ghiocei impreuna cu Alex. M-a intrebat cui sa-i dea.
    – La baieti?
    Dupa cateva explicatii primite, imi spune:
    -Ii dau la doamna ikatoale si la o fetita: Amelia- nu Loxana- nu Larisa.
    Pana la urma Amelia a fost norocoasa. Am vazut-o pe domnisoara Amelia!:) O scumpete de fetita: blonda cu ochi albastri. ..n-are gusturi rele flacaul meu. A ales-o pe cea mai frumoasa. Au fost f surprinsi parintii. Mama ei i-a promis inghetata si tatal se uita dupa alex sa -l cunoasca si el.:)
    Saaaaaaaaaaritiiiiii! Mi-a crescut baiatul!!!!!!!!!!

  70. miha, ce sa zic de Alex, daca Matias o pupa pe gura pe vecina noastra, Ta, adica Roberta🙂🙂 am incurcat-o cu baietii ! nu stiu cum i-a venit asa ca la televizor nu se uita sa vada din astea. nu stiu, poate de la mami si tati🙂 trebuie sa avem grija🙂🙂

  71. eee, mai fetelor, lavinia deja mi-a zis cu cine a hotarat sa se marite🙂🙂 asa ca … 🙂🙂
    madam stoica, bine ca stateam pe pat cand am citit ce-am citit 🙂🙂🙂 cat imi plac dulciurile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    eu am avut tort de mere, i-am facut vineri o surpriza lui cristi.😉🙂

  72. Da Crystynyca🙂 Multumesc mult. Chiar ma gandeam ca mi-ar prinde bine unul, dar sper sa intre Miriam in el. Are cam 6 kg acum. Daca e bun il vreau. Duminik nu cred ca ajung, dar vine Daniel, cu ajutorul Domnului.

    Da Miha, chiar pupacios Mati:) Faza e ca nu pupa pe oricine. Ne pupa doar pe noi si pe Miriam, dar nu stiu ce l-a apucat cu vecina🙂

  73. Bine Crisbodo, aduc duminica la biserica ce am si-i dau lui Daniel.
    Cristina, eu am folosit vibrocil, colargol (se prepara in farmacii) si nazomer forte cu echinaceea(apa de mare). Pe toate mi le-a recomandat med. ORL-ist

Lasă un răspuns

