Psalmul 91

Doamne Tu esti bucuria mea

Doamne Tu esti izbavirea mea

Cuvantul Tau este o lumina pe calea mea

Imi pun nadejdea in Dumnezeu

Numai Tu esti ajutorul meu

Esti mantuirea, esti adapostul

Esti Domnul meu

 

O mie sa cada in jurul meu

Eu merg cu Tine, O, Domnul meu

Toata viata imi pun nadejdea in bratul Tau

Nu ma voi teme de noaptea grea

Nici de sagetile ce vor cadea

De orice rau ma ocroteste doar mana Ta.

 

Cand sunt cazut Tu ma intaresti

Cand sunt pierdut nu ma parasesti

Numai in Tine nadajduieste inima mea

Aripa Ta ma va ocroti

De orice rau ma va izbavi

Caci Tu esti in toate, esti ocrotirea, esti stanca mea.

 

 

 

 

Un gând despre „Psalmul 91

Lasă un răspuns

