La multi ani, Tabita!

11 gânduri despre „La multi ani, Tabita!

  1. Tabituta, la multi, multi, multi ani fericiti, alkaturi de minunata ta familie!!! D-zeu sa te binecuvanteze!!! Pasii tai sa calce numai pe petale de trandafiri simtind mireasma fericirii zi de zi!!! Te pup!!!

  2. Multumesc frumos pt urari! Sa ne dea Domnul Isus putere sa cautam fata Lui mai mult ca oricand! Acusi ne vine in intampinare…

    Va pup si va apreciez pe toate!

  3. miha,

    pai… am spalat si intins rufe, facut curat, facut mincare, spalat vase… alte 2 ore m=am intins in pat si am stat pur si simplu, iar seara am alergat cu andrei vreo 3 km. inainte de nani fetele mele mi-au facut masaj vreo trei sferturi de ora.🙂 asta a fost placerea mea cea mai mare, si cam atit!

  4. Ce frumooos! Mai putin partea cu spalat,curatenie, mancare.
    Oricum, tu ai o familie frumoasa … si numai pt asta, sigur ti-a facut ziua speciala.:)

Lasă un răspuns

