MAI 2012

46 de gânduri despre „MAI 2012

  1. Alex a facut iar otita si suntem pe antibiotic dupa 3 zile de febra 39,5.:( Problema e ca otita a facut si acum 3 luni si in urma antibioticului a facut insuficienta respiratorie. Doctora nu stia ce sa faca pt ca nu putea lasa otita fara antibiotic cu febra atat de mare. Ne-a dat Zinatul, pe care l-a luat si in spital…sper sa nu ajungem iar la probleme.:(

  2. Lasa Miha, oi trece tu si de asta. Pana se fac mari asa e. Cand sunt mici, probleme mici, cand sunt mari , probleme mari. Ne rugam pt. voi.

    Noi suntem bine, Mati e ok, dar Miriam mai are un pic de harait pe nasuc. Trebuie sa o aspiram des sa iasa toti mucusorii, dar in rest suntem ok. Multumim de rugaciuni.

    Tabita, imi pare rau ca iar nu s-a rezolvat cu datoria. Daniel a fost labise si dim si seara, dar dimineata a plecat prea repede Andrei si nu l-a mai gasit. Seara, nu ati fost voi. sper sa rezolvam duminik asta. Va pup

  3. Cristina, deocamdata bine,,,dar sa vedem ca mereu au aparut problemele cam la o saptamana dupa tratament. Sper sa-l fereasca Dumnezeu de data asta! Nu mi-e teama de raceala in sine ci de episoadele de insuficienta respiratorie.

  4. Buna dimineata!🙂 V-ati baut cafeluta?🙂 Noi tocmai ne-am intors de la plimbarea de dimineata si urmeaza primul somnic. E tare frumos afara. In parc a fost super, copiii sunt la scoala, parcul liber, asa ca am avut liniste.
    Bolnaviorii (Estera, Miriam, Alex) sunt bine?
    Va pup pe toate!

  5. Pai am baut-o acum multe ore, cred ca-mi mai fac una🙂
    Si noi am fost afara de la 9 la 10.30, la 13.00 trebuie sa ma duc dupa Lavinia, s-o iau de la gradi, apoi sa ma pregatesc de „repetitie”🙂
    Miha, sper sa fie bine Alex!!!🙂
    Cristina, ai ras tot, duminica, inclusiv Cola🙂🙂🙂
    Multa sanatate tuturor si-o saptamana binecuvantata!!!🙂🙂

  6. Azi noapte pe la 3 am chemat ambulanta, Piki avea dureri de burta si plangea continuu, nu stiam ce sa-i facem, plus ca a si vomat putin si dupa aceea tot avea stari de voma😦 m-am rugat sa vina o d-na doctor draguta, si D-zeu asa a facut! Pyki a stat f. cuminte pana cand s-a uitat in gatul ei, in gat mult puroi, asa ca am schimbat antibioticul.

  7. da, da franta🙂🙂 cum m-am trezit, m-am dus direct in baie, aveam programata repetitia la pian, asa ca … apoi am facut si curatenie 🙂🙂
    Piki este bine, n-am mai facut temp. a inceput sa manance cat de cat, este vioaie🙂🙂 o sa incerc sa dorm si eu cu ea la pranz, apoi sa fug la serviciu. Multumesc lui D-zeu ca este doar atat!!! Ma gandeam la Andra ce-a patit in spital, m-am rugat sa nu fie nevoie sa ajung acolo.
    Crisbodo, imi pare rau ca n-am putut sa vin la biserica! O sa incerc duminica, daca vine Ionel o sa i le dau lui.
    O saptamana placuta tuturor!
    Multumesc Cristina pt. rugaciuni!🙂🙂🙂🙂🙂
    D-zeu lucreaza in chip minunat!!!

  8. ma bucur ca sunteti mai bine…acum am inceput noi.:( Nu mai poooooooot! la fiecare 2 sapt se imbolnaveste. din toamna am tinut-o numai asa.:(

  9. Nu-i nimic Crystynyca, ne mai vedem noi. Bine ca piticuta e spre bine.
    Miha, parca ieri era bine Alex!
    Si Miriam are din nou muculeti si tuseste, dar nu prea des.
    Trebuie sa merg la medic, dar astept rezultatul analizei, exudatul nazal sa merg cu el. Sper sa iasa maine ca astept de 6 zile. sanatate multa, multa !

  10. Miha, nu uita : ” cand nu mai poti, mai poti putin ! ”🙂🙂 Treci tu si de asta si veti deveni mai puternici. Curaj! te pyup

  11. Of, tare greu e cand copiii sunt raciti mai tot timpul. Si noi am trecut prin asta in primii ani de gradi. Nu mai stiu daca aveam pauza de 2 saptamani… cum se faceau bine si mergeau la gradi, nu terminau saptamana ca iar raceau. Cica proces de imunizare…Mergeam la dr lunea si vinerea.😦😦😦 La Alex e mai complicat avand in vedere ca e alergic si sta cu catelul in casa.
    Piki si Miriam sunt bine?
    Mirunei a inceput sa-i curga si ei nasucul astazi. I-am dat vit.C.

  12. Saracul catelus! Cred ca sufera enorm! Dar ce sa faci, daca Alex este alergic.
    Madam Stoica, maine o sa-ti aduc cateva hainute, pe care le vroiai pt. cumnata ta.
    Crisbodo, am sa-ti aduc si tie ce ti-am promis.
    Ne vedem maine🙂🙂

  13. Multumesc Crystynyca. Unele sunt bune, dar altele sunt mici sau grosute🙂🙂
    Cum mai este Beatrice?
    Miha, tu cum esti? Alex?
    Noi tot cu harait pe nasuc, desi am tot facut tratament. Numai stiu ce sa-i dau , dar toti medicii spun ca nu e nimic grav, insa ma deranjeaza ca nu trece de tot. Asta e viata! MUlta putere fetelor!

  14. Stie cineva in militari o gradinita cu program prelungit sau normal de stat? daca stie cineva ma poate directiona intr un fel, va rog sa mi scrieti pe olivgreg@yahoo.com va multumesc mult! multa sanatate sa va dea Domnul la toate!

  15. Dana, imi pare rau, eu nu stiu.
    Am fost la med. mi-am luat rezultatele analizelor, sunt sanatoasa tun🙂🙂🙂 doar trebuie sa beau mai multe lichide, atat🙂🙂 Piki este bine!
    Acum cu vremea asta, stam in casa, nu ca madam Stoica la plimbare prin parc🙂🙂🙂 in Militari cica nu ploua🙂🙂🙂
    va pup!!!🙂🙂

  16. lasa ,mai cristinica, ca merge o plimbare sub umbrela🙂🙂
    pikisor este bine!
    azi sunt libera, asa ca vreau sa-mi fac treburile in casa.
    o zi placuta!!!

  17. Crystynica,
    abia ieri m-am uitat in lucrusoarele pe care mi le-ai dat (Miru a racit si a fost mai plangacioasa) si este o hainuta care nu este a mea. Ti-o aduc duminica, bine?
    Pup!

  18. Cristinica, nu trebuie sa-mi aduci nicio hainuta, o dai la cine vrei tu lui Crisbodo🙂 eu duminica nu vin, ma duc la Filadelfia🙂
    va pup!🙂

Lasă un răspuns

