Iunie 2012

28 de gânduri despre „Iunie 2012

  1. Ce matinala ai fost astazi Irina! Denisa a avut grija sa te trezesti devreme.😀 Sper ca pitica a avut o zi mai buna astazi. A mai durut-o burtica?

    Dana, ma bucur ca iti place.🙂 Nici nu m-am gandit ca suntem la jumatatea anului…. mie nu imi vine sa cred ca Miru face un an!!! Cam asa percep eu timpul acum.🙂

    Crystynica, ti-a priit plimbarea? Am iesit si eu un pic in seara asta. M-am bucurat tare ca nu a plouat! Ce face Floricica? Pe unde se plimba?

    Mihaaaa, ai telefonul inchis!!! Ramane cum am stabilit?😀

    Crisbodo, nici un semn! Ce-ti fac piticii? Sunteti bine?

    Sorina, lucrezi duminica?

  2. Mi-a priit, Cristinica🙂 s-a rezolvat si problema de care ti-am vorbit🙂 Floricica se plimba, se plimba, insa nu stiu pe unde, nu prea are net, mi-a scris ca au vreme frumoasa🙂
    o zi minunata tuturor!

  3. buna fetele.denisa e m bn.nu m face asa de des.face f bn acum k i am scos de tot laptele.de acum mancarea o sa fie de baza.a mancat ciorbica cu painica apoi banana si biscuiti.ii e foame la fata dc nu ii m dau lapte si mananca m bn.deocamdata deh.sper sa continui asa.au trecut de abia doua zile.doamne ajuta sa pape. o sa ii dau lapte knd vad eu k mananca mancare fara probleme.deocam o las asa.sa se invete cu mancarea.😀
    cris sper sa nu se imbol denisa k sa venim si noi dum sa papam tort.domnu stie ce o fi. va pup

  4. O, ce bine ca mananca mancarica!!! Miru aseara a mancat ciorbica de legume. Am fost asa de incantata! Usor-usor o sa manance si altceva.
    am niste mancarica bio-shmechera la borcanele, ceva cartofi-morcovi-pui pt bb de la 4 luni in sus. Expira in iulie. Bineinteles ca domnisoara mea nu serveste. Aveti idee cui sa le dau?

    Duminica Stefan va asteapta la tort de morcovi🙂 si Alexutu la ce-tort-face-mami.🙂🙂🙂
    (Mihaaaaa, nu dau de tine!) Urmeaza sa pun si invitatia pe blog dar inca nu am reusit sa o fac…

  5. Crystynica, cum e colorantul alimentar pe care l-ai gasit? E pudra sau gel? ai luat mai multe culori sau doar una? poti sa alegi culoarea sau sunt mai multe la pachet? l-ai incercat?

    Miha, trimite-mi si mie pozele de la ziua baietilor, pls! Multam!

  6. Cristinica, este lichida, sunt trei culoril galben, rosu si albastru, sunt la sticlute de 25 ml si 250 ml, de incercat nu le-am incercat, nu stiu cum o sa fie, cred ca trebuie sa fac o incercare, ma gandesc sa amestec cu crema de vanilie.

  7. eu am cumparat rosu si negru …e ca un gel si le-am folosit cand am facut emblema Rapid pt marius din martipan. N-am mai ajuns sa iau altele pt ca magazinul e undeva pe la Unirii .

  8. As vrea si eu rosu ( de fapt as vrea roz sau mov dar banuiesc, ca daca pui putin rosu iese roz… asta daca nu e pe baza de galben si iese portocaliu…) Crystynici, dc mai ajungi pe acolo imi cumperi si mie un rosu, pls?🙂 Promit solemn sa-ti fac tort de morcovi!😀😀😀
    Madam Stancu, presupun ca nu mai ai drum prin zona Unirii daca nu ai avut acum (cu ziua lui Alex)…

    • Eu cun pe cineva care dadea 15lei pe dticluta.dar nu stiudeunde le lua.s ar putea sa nu fie cine stie ce de cspul lor dc sunt asa ieftine.posibil sa nu fie concentrate

    • Esti activa pe toate fronturile, ha? Am crezut ca iti faci prezenta doar pe FB.🙂
      Mi-am adus aminte ca m-ai intrebat cum am „colorat” tortul dar mie mi-a cazut fisa abia dupa… Am crezut ca m-ai intrebat de foaia roz… Bulinutele rosii le-am „vopsit” cu sfecla rosie.😀
      tu ai folosit colorantul acela minune?

  9. ieri, floricica a stat cu felele noastre, asa ca ne-am dus la munte, iar🙂🙂 am fost la V. Omu, apoi am coborat la pestera Ialomicioara, si-am coborat si-am tot coborat de-mi tremurau picioarele de oboseala, insa a fost f. frumos!🙂🙂

Lasă un răspuns

