Iulie 2012

12 gânduri despre „Iulie 2012

  1. Bravo, Crystynica! Ce bine ca a putut sa stea Floricica cu fetele si voi ati putut merge linistiti la munte! Super! Poze ai pus pe FB?
    De unde a cumparat cumnatul tau foaia aceea de napolitana cu Spiderman?

  2. Buna Fetele,
    se pare ca si blogul este in concediu.
    Totusi am sa scriu pentru cele care cel putin mai verifica din cand in cand.
    Luna iulie pentru mine a fost o luna de „foc”. Mare mea problema, serviciul, a tot incercat seful sa ma dea afara, a incercat in fel si chip, sa spuna minciuni, sa inventeze motive, sa ma ameninte cu penalizare din salariu si toate presarate si condmentate cu presiune de a ceda si a pleca singura si ffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. mult stes. Am dus serviciul luna aceasta asa de pe o zi pe alta. Ziceam gata, de maine nu ma mai duc, atunci ma suna cineva si vorbea cu mine si mai rezistam inca o zi, si uite asa aproape toata luna, pana acum doua zile cand s-au linistit lucrurile. Nu ma mai da afara, dar nu ca s-a schimbat el, ci pentru ca D-zeu trimite „ingeri” care sa te protejeze, sa te apere. Au venit in ajutorul meu oameni la care nici nu visam sa sper ca ma vor ajuta vreodata. Avem impresia ca doar cei credinciosi pot fi „ingeri”, insa acesti oameni care nu-l cunosc pe Domnul au fost pentru mine scutul si protectia mea. Pentru ei si pentru protectia care Domnul mia dat-o prin ei il slavesc pe Domnul. Inca o data i s-a intarit convingerea ca Domnul poarta de grija pe orinde mergem noi, hiar daca nu suntem constienti de multe ori de lucrul acesta.
    Cu adevarat, mare este Dumnezeu nostru.
    Va doresc binecuvantarea Domnului peste voi si familiile voastre.

  3. Dana, e minunat cum Domnul are grija de copiii Lui! Ma bucur mult pt tine!
    Si eu am avut o experienta asemanatoare pe parcursul celor 9 luni de sarcina, m-am simtit pur si simplu inconjurata de ingeri, oameni la care nu ma gandisem vreodata ca vor fi langa mine, ca-mi vor sari in ajutor.
    te pup!

  4. Dana, imi pare rau ca ai trecut prin astfel de momente si ma bucur ca Dumnezeu s-a folosit de oameni si te-a ajutat sa le depasesti. E minunat cum lucreaza Dumnezeu!

Lasă un răspuns

