A venit toamna!

38 de gânduri despre „A venit toamna!

  1. A fost fain la mare. Copiii s-au distrat de minune. Cand am plecat, Mirunica tusea si ii curgea nasul si mi-a fost un pic teama sa nu se agraveze dar a fost bine, i-a trecut. S-a jucat o gramada in nisip si ii placea sa se plimbe cu tati pe malul marii. Baietii au stat mai tot timpul in apa sau pe mal, facand castele. Acum ne pregatim de scoalaaaaaa! Anul acesta mai avem un scolar!🙂
    Am pus cateva poze pe FB.
    Voi? Care pe unde ati fost?

  2. bine ca mi-ai adus aminte ca a venit toamna😦 m-am speriat mai Cristinica, parca mi-ai tras cu ceva in cap🙂 mie nu-mi place toamna, asa ca lasa-ma macar vreo 2-3 luni sa nu ma gandesc la toamna🙂
    de concediu nu va zic, s-a vazut pe Fb, asa ca nu are rost sa dau detalii😉🙂
    de scoala ne-am pregatit cat de cat, i-am luat Laviniei birou si ghiozdan, exact la ce va ganditi cu Spiderman🙂🙂 sper sa mearga cu sarafanul🙂🙂🙂 restul luam dupa prima zi de scoala.
    va pup si o saptamana placuta!

  3. da??? probabil ca s-a jucat Miru cu telefonul…😀
    astazi e mai bine. nu mai varsa si are scaune mai rare. temperatura nu a mai facut de cand i-am dat Sumetrolim (multumesc, Crystynica!!!)
    Voi ce faceti? Marius e bolnav sau Alex?

  4. Marius a inceput si a furat-o si alex de la el….de fapt nu stiu sigur daca e raceala la alex pt ca nu a avut nimic decat o tuse usoara ( de vreo 4,5 ori pe zi).Sigur e pe fond alergic pt ca i-am dat aerius si s-a mai linistit.

  5. fetelor, azi ne-au furat caruciorul lui Miriam , din scara. avem nevoie de altul! daca are cineva de imprumut pentru un an, ne-ar fi de mare ajutor.

  6. Ati citit ce a scris Clau pe FB?

    ”Azi am aflat rezutatele de la anatomie patologica. Sophie era perfecta, a murit din cauza unui hematom care s-a format pe placenta. Nu se vedea la ecograf, si nu se putea face nimic sa fie eliminat.”

  7. Cred ca ati aflat majoritatea, dar pt. cine nu stie inca, a nascut Lavi! Nu am reusit sa vb inca cu ea, daca cineva stie mai mult, lasati informatia🙂

  8. la noi in clasa este un caz de scarlatina, o alta fetita si-a facut exudat faringian, i-a esit pozitiv, asa ca maine ma duc la Sanador sa le fac si eu fetelor testul …

Lasă un răspuns

