In asteptarea zapezii

12 gânduri despre „In asteptarea zapezii

  1. Crystynico, asteptam sa ninga! am tot auzit ca vine inghetul, vantul puternic si ca o sa ningaaaaa…😀 ca sa nu stam degeaba, am facut si doi oameni de zapada!🙂

    Naspa cu scarlatina! Doamne ajuta sa fie bine fetele.

  2. buna fetelor. mi a adus si mie oty laptopul k nu mai gasesc cum sa o linistesc ep denisa. vreau sa multumesc tuturor pentru rugaciuni.multumesc bisericii si sa nu incetati sa va rugati in continuare pentru oricine are probleme. de la budimex am fost trimisa l matei bals.Dumnezeu are planul Lui…si l am vazut aici in spital…o fata din salon mi a cerut o Biblie. sa ne rugam ca Dumnezeu sa ii vorbeasca si sa se apropie de El. chiar e o persoana care ma intarea si pe mine. Domnul stie… Denisa este mai bn acum, nu mai are scaune dese… insa nu vrea sa manance…ii pune perfuzii.e vioaie. acum doarme k s a uitat la Mickey Mouse si a adormit. poate ne dau si nou drumul maine dc nu ami face scaune, dc nu, cred k vineri iesim. va pupic

Lasă un răspuns

