Aprilie!!!

hhh

6 gânduri despre „Aprilie!!!

  1. uite ca au inflorit si lalelele🙂 fetelor eu sunt bine, foarte bine, doar ce mi-a furat telefonul iar, din nou … 🙂🙂🙂 tocmai o ocazie buna sa-mi cumpar alt telefon🙂 in rest, toate bune si frumoase🙂 Cristinica, cate lalele, peste tot lalele🙂
    va pup, pe toate si va doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat!!!

  2. credeai ca e tot iarna, ha?😀
    of! imi pare rau ca ai ramas fara telefon.😦 ai anulat cartela?
    am vazut pozele din excursie. SUPER!!! Lavinia s-a distrat pe cinste.
    Noi asteptam indienii acasa.😀 Sunt plecati la bunici in vacanta si cum vacanta s-a sfarsit…
    Un weekend binecuvantat si tie! :*

  3. pai, la ce vreme a tot fost … 🙂🙂 🙂
    am rezolvat cu cartela, am luat alta, am acelas numar, am si telefon, de rezerva …
    A fost frumos, m-am distrat si eu, pe langa Lavinia🙂🙂
    Tu te-ai relaxat o saptamana, asa da🙂🙂 o sa-ti intri in ritm imediat🙂🙂
    pa, pa!

  4. ANGAJARE

    ANGAJAM PREGATITORI MARFA PENTRU DEPOZITUL DIN BUCURESTI. CAUTAM BARBATI CU VARSTA INTRE 18-28 ANI. SALARIU: 1.600 RON/LUNA; CARTE DE MUNCA; OPTIONAL CAZARE CONTRA COST: 200RON/LUNA. RELATII LA TELEFON: 0740/397.957

Lasă un răspuns

