Serbare de Paşte 2011

3 gânduri despre „Serbare de Paşte 2011

  1. Faza tare la acest program, a fost ca eu am invatat-o pe Lavinia alta poezie🙂🙂 Flori s-a gandit ca este grea si i-a schimbat-o, insa eu cum sunt acum cu capul in nori, nu mi-am dat seama🙂🙂 Alta faza tare, Flori ii sufla Laviniei, insa Lavinia nu auzea asa ca ii sufla Denisa🙂🙂🙂 Strambaturile Laviniei din filmulet, sunt adresate unei verisoare, deoarece, aceasta a pedepsit-o pe Lavinia cand a fost la ea in vizita si Lavinia n-a uitat🙂🙂 Verisoara mea venise la binecuvantare.
    Flori, ai reusit si-ai dus la bun sfarsit programul🙂🙂

Lasă un răspuns

